Damos Geplaatst: 23 november 2006 Rapport Geplaatst: 23 november 2006 Ik heb al lang niet meer gephotshopt maar ik her er weer een. Ik vind hem zelf wel leuk maar ik heb echt meer nodig voor perfecte Reageren
.Antonio Geplaatst: 23 november 2006 Rapport Geplaatst: 23 november 2006 Ziet er mooi uit, goed effect met die neon balken. Hij is een beetje leeg... Je kan misschien nog wat toevoegen. Je text is wel leuk erin gezet.. maar je had er nog wel wat mee kunnen doen. Voeg misschien wat C4D toe. Miss zit het er al in.. voeg dan meer toe Je plaatje is misschien wat te uitgerekt. Maak hem minder wijd (of hoe je ook schrijft ). Ik snap niet waarom je niet sinterklaas erin hebt gezet.. hij is m'n vriend 7.6/10 Reageren
Crankeye Geplaatst: 23 november 2006 Rapport Geplaatst: 23 november 2006 (bewerkt) Ik vind het niet zo'n mooie sig. Het lijkt alsof je de Renders er gewoon op hebt geplakt. Verder vind ik de tekst ook alleen maar van: Typ Typ, probeer de layer op overlay te zetten, Mooi effect! Score: 45% @.Antonio:Het is geen neon-effect, het is de glans van de gun. Bewerkt: 24 november 2006 door .VíoLett,,:O Reageren
Damos Geplaatst: 23 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 november 2006 Dat heb je fout het is een neo effect. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.