$NeoSyp$ Geplaatst: 23 november 2006 Rapport Geplaatst: 23 november 2006 Hallo, zou het mogelijk zijn om een eigenschap van een gebouw zo te veranderen dat het gebouw, net als bv een hek, kan afbrokkelen? dus gewoon in stukken vliegt. wat ik ook wel zou willen weten is of je het gebouw nep kunt maken, wat wil zeggen, je ziet hem wel, maar je gaat er gewoon doorheen. THX Reageren
Wazuup Geplaatst: 23 november 2006 Rapport Geplaatst: 23 november 2006 Hallo,zou het mogelijk zijn om een eigenschap van een gebouw zo te veranderen dat het gebouw, net als bv een hek, kan afbrokkelen? dus gewoon in stukken vliegt. wat ik ook wel zou willen weten is of je het gebouw nep kunt maken, wat wil zeggen, je ziet hem wel, maar je gaat er gewoon doorheen. THX Met het Map IO script van KAM kun je ''breakable'' objects maken, oftewel objecten die kapot kunnen. Dit is te vinden bij ''objects properties, render effect''. Je moet je object wel aangeven in de ''object.dat'' in de map C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\data en te openen is met kladblok (rechtermuisknop ---> openen met ---> Kladblok). Je tweede vraag is meestal iets wat modders juist willen voorkomen (ik zie overigens ook het nut er niet van in om dit te maken). Je kunt het op verschillende manieren doen, je kunt bijvoorbeeld een collision file aanmaken van slechts één superkleine planar, maar wat nog makkelijker is is de drawdistance (niet van je LOD) in de IDE hoger dan 300 te zetten (301 is al genoeg). Alles boven de driehonders zal namelijk geen tastbaarheid hebben ingame Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 23 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 november 2006 en waar kan ik dat io script geval vinden? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.