Jump to content

~R E N D E R S + S I G~

Recommended Posts

Geplaatst:

Mijn nieuwe Renders!

Het zijn thumbnails, klik erop en je ziet ze in het groot.

Chrome Spec (High Quality): Grootte 50%

chromespec1kc6.th.png

Killzone (Low Quality): Grootte 100%

killzone1wd4.th.png

Vice City (Low Quality): Grootte 100%

vicecity1cn5.th.png

Sunflower:

sunflowergh8.png

Rates?

Geplaatst:

Ik ga over je sig:

Je render van je sig is VEEL te oranje... dat is jammer. De achtergrond past er eerlijk gezegt ook 0,0% bij. Een anime sig en een hyper modern matrix-achtige achtergrond :? . Ik zou je layer minder oranje maken en een geheel nieuwe achtergrond maken.. Dan heb je ook nog een C4D render erin gezet... vind ik ook niet mooi eignelijk, eigenlijk maakt het niet uit, of je nou wel of niet een C4D erbij doet, ik vind het niet passen bij Anime.

Ik vind het nu eerlijk gezegt een 4 voor de moeite :-(

Geplaatst:

Nou erg bedankt :duh:

Pff....

Zo erg lelijk is hij over het algemeen ook weer niet!

Iemand rates over m'n renders en sig?

Geplaatst:

Je renders zien er best goed uit. Alleen de middelste, die Killzone, heeft niet zulke mooie randjes. Je signature vind ik minder mooi, qua kleur. De wit/oranje Animé render past niet bij de achtergrondkleuren. Dit is een groot minpunt. Je kunt een (Layer>New Adjustments Layer>)Grandient Map gebruiken met de kleuren van je render. De filters bij haar haar vind ik leuk bedacht, maar ik vind het niet bijpassend. Je achtergrond is ook een beetje leeg, je pattern vind ik er niet echt goed bij staan.

50% - De effecten zijn geen probleem, maar de combinatie valt tegen.

Geplaatst:

Je renders vind ik niet zo mooi, het komt bij mij over alsof je afbeeldingen uit een andere afbeelding hebt gehaald en op een nieuwe achtergrond hebt gezet. Je signature vind ik daarentegen best mooi, alleen vind ik de achtergrond niet bij de rest passen.

Renders: 40%

Sign: 70%

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...