mario-leader Geplaatst: 23 november 2006 Rapport Geplaatst: 23 november 2006 (bewerkt) mijn spel dee het heel goed tot dat ik me pc formateerde nu als ik wil instelle krijg ik een vermelding van datacab3 ofzo me spel is legaal bovedien kan iemand me helpe Bewerkt: 23 november 2006 door mario-leader Reageren
HerrieM Geplaatst: 23 november 2006 Rapport Geplaatst: 23 november 2006 Het klinkt als een probleem met het lezen van de San Andreas DVD Is de DVD vuil?Je kan proberen de DVD schoon te maken met water en een zachte doek. Natuurlijk wel een schone doek en niet teveel water. Rustig wrijven, daarna met een andere schone, en weer een zachte doek, drogen. Zitten er veel krassen op? Dan zit er waarschijnlijk niet veel anders op als een nieuwe GTA San Andreas te kopen. Je kunt nog proberen schoon te maken zoals bij de tweede vraag is gezegd, maar ik ben bang dat er anders niets anders op zit als een nieuwe te kopen. Mocht het geen van deze 2 zijn, dan wil ik je vragen wat meer informatie te geven. Reageren
Dj-GTA Geplaatst: 23 november 2006 Rapport Geplaatst: 23 november 2006 dan kan ie datacab3 niet vinden inderdaad dus is cd vuil je kunt gewoon een ***** downen via google kun je veel vinden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.