PowerPats Geplaatst: 23 november 2006 Rapport Geplaatst: 23 november 2006 (bewerkt) Ik heb san andreas op de ps2 gekocht maar ik zit vast in een missie omdat ik niet weet waar de R3 of L3 knop zit. Ik heb gehoordt dat je je joystick 2 keer snel naar beneden moet drukken maar dat lukt niet bij mij. Dus weet iemand hoe ik de L3 of R3 knop moet activeren.Want ik kan nu ook geen viligante missies doen Excuses als dit in het missie hulp forum moest. Bewerkt: 23 november 2006 door powerpats Reageren
Advancegta Geplaatst: 23 november 2006 Rapport Geplaatst: 23 november 2006 Ik heb san andreas op de ps2 gekocht maar ik zit vast in een missie omdat ik niet weet waar de R3 of L3 knop zit. Ik heb gehoordt dat je je joystick 2 keer snel naar beneden moet drukken maar dat lukt niet bij mij. Dus weet iemand hoe ik de L3 of R3 knop moet activeren.Want ik kan nu ook geen viligante missies doen Excuses als dit in het missie hulp forum moest. Met L3 bedoelen ze de Analoge Stick, op het moment dat je hem indrukt. Als je dit doet hoor je ook een soort 'klikje'. Er is inderdaad alleen een L (Left) 1 en 2 en een R (Right) 1 en 2. Na even gegoogled te hebben ben ik erachter gekomen dat ze hiermee dus L3 bedoelen. Als je ooit R3 tegen mocht komen gebruik je gewoon de rechter analoge stick. Veel plezier. Reageren
PowerPats Geplaatst: 23 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 november 2006 Dus je bedoelt dat ik gewoon op mijn anologe stick moet drukken. En dat het dan werkt ?. In ieder geval bedankt ik zal het uitproberen. Reageren
Mastertuner Geplaatst: 23 november 2006 Rapport Geplaatst: 23 november 2006 (bewerkt) Dus je bedoelt dat ik gewoon op mijn anologe stick moet drukken.En dat het dan werkt ?. In ieder geval bedankt ik zal het uitproberen. Jah als je de rechter 'Analoge Stick' 1 keer indrukt komt de vigilante missie in werking, tenminste als je in een voertuig zit bijvoorbeeld: Brandweerwagen, Ambulance, Taxi, Police en andere... Druk je de 2e keer op R3 drukt zal de missie stoppen. Ik kan je de linker en rechter 'Analoge Stick' laten zien op een plaatje hieronder. Alhier het plaatje: [ L3 = Linker 'Analoge Stick' R3 = Rechter 'Analoge Stick'] Bewerkt: 23 november 2006 door -YokoZumi- Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.