juul Geplaatst: 11 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2004 mag ik nu medoen ofzo??????? :rolleyes: :rolleyes: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 11 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 november 2004 (bewerkt) Jongens ik heb geweldig nieuws ik kan het ww2 vliegtuig bevestige ik heb er een foto van .Hij vloog bij die soort schotel in de desert. FOTO KOMT ZO!!!!! Bewerkt: 11 november 2004 door ewoud Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nickdezot Geplaatst: 11 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2004 cool!! moet ik zien! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 11 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 november 2004 (bewerkt) Owke dit zijn ze . Dus het WWII Vliegtuig bestaat echt. Bewerkt: 11 november 2004 door ewoud Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
juul Geplaatst: 11 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2004 bedankt om me bij de leden te zetten Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BAZ Geplaatst: 11 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2004 Dat tweede wereld oorlog vliegtuigje heb ik al honderd keer gezien als k ff een fototoestel kan bemachtigen maak ik wel een foto van een neergestorte WWII vliegtuig op mount chiliad 1 keer vloog k met 2 player door de lucht met een helikopter toen er van achtere raketten op ons af kwamen we hadden geen wanted level en k heb het verhaal al uitgespeeld k kon jmmr genoeg niet naar achtere kijken omdat het 2 player was. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 11 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 november 2004 Das mij ook al een keer gebeurd met die rakette zonder dat ik een wanted level heb. Die rode afgeschote bij die no fly zone. Die dinge kan je ook slope Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 11 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2004 Snap niet echt wat er zo WOW is aan een WWII plane, die kan je zelf ook vliegen bij je eigen airport @ LV... Maar voor mensen die op ''onderzoek'' gaan : Vallende vliegtuig - Is bewezen, hij vliegt vaak over MT.C.Bigfoot/Yeti - Niet bewezen tot nu toe, onder MT.C en vlakbij de Airport @ LS Zeemonster - Nog niet bewezen. Moet in het noorden van de game zijn. Mensen plegen zelfmoord - Je ziet mensen van gebouwen afspringen. WWII plane - Bewezen, hij schiet waarschijnlijk op je, of hij stort neer op je gezicht. Worm-gat - Niet bewezen. Locatie onbekend. Alliens - Niet helemaal bewezen, maar als je naar WCTR luistert, hoor je soms rare dingen van : Kill all humans! Telefoon in de desert - In de desert, heb je een telefoon die je hoort rinkelen, maar niemand is aan de lijn. Fier armende gek - the 4 armed guy is on mt chilliad. Go to the bottom of the mountain, where the prolaps racing gates are (very near Angel Pine, where the mt. chilliad challenge finishes) and face away from the gates looking towards the mountain. Then take the eastern path up it, and when you get to the first corner in the path, a very short distance up (where the path nearly doubles back on itself) you will see him lying right on the corner, on the path. He doesn't appear all the time though, ive only seen him twice. I cant believe this is the only thing in this topic with a definate location and no one has found it apart from me! Fata morgana's - Ga in het midden van de desert staan, dan laat je CJ een paar min. niks doen, en zie je waarschijnlijk dingen. Eventjes gemaakt .. Maar ik heb geen digi. camera maar ik zit dus wel elke dag te zoeken naar geruchten... Ow en je vergeet PSYCHO KILLER !1 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sander Geplaatst: 11 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2004 Ik heb een vliegtuig zien neerstorten(lijkt op dat 2wereldoorlog vliegtuig) in San Fierro naast het tankstation op het bouwterrein ik was toen bezig met die missie van dat je die aannemer moet begraven onder de grond door er cement over te gooien Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 11 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 november 2004 (bewerkt) Snap niet echt wat er zo WOW is aan een WWII plane, die kan je zelf ook vliegen bij je eigen airport @ LV... Jaw klopt dat ik hoorde ook van een vriend Bewerkt: 11 november 2004 door ewoud Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nickdezot Geplaatst: 11 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2004 Wat bedoelen jullie met die yeti? een soort oermens??? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 11 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 november 2004 Nooit van een yeti gehoord hhahaha Jaw een soort van aap maar die leeft dan in de berge. Net zow iets als big foot Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nickdezot Geplaatst: 11 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2004 Ik heb het WO II vliegtuig ook gezien, maar ik snap niet hoe jullie er foto's van kunnen trekken, tgaat zo snel :s Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nickdezot Geplaatst: 11 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2004 Nooit van een yeti gehoord hhahahaJaw een soort van aap maar die leeft dan in de berge. Net zow iets als big foot Vorige keer steelde ik een bike in de bergen, en er sprong iemand achterop, ik d8 dat het een vrouw was omdat ze lang haar had, en toen ik afstape stape het mee af en toen ik driehoek duwde liep het razendsnel naar de bike en ging al klar zitten vanachter, daarna hebk em in elkaar geramd en had ie massa's geld, maar twas niet echt een aap, gwn een oermens (lang haar, dierenhuiden als kleding)... Ow jah mag ik hier ook bij leden komen te staan? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 11 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2004 Dat is een boer, die lijkt echt op een oermens .. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts