nickdezot Geplaatst: 11 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2004 (bewerkt) Volges mij wast geen boer hoor, lang bruin haar, kan nix zien omdat het haar voor zen gezicht hangt en bruine kleding van dierenhuid! edit* kunnen jullie me ook bij leden zetten aub :lol: *puppyface* Bewerkt: 11 november 2004 door nickdezot Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 11 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2004 even over die zelfmoord pleegende mensen. volgens mij is dat ook waar. want ik was vanmiddag een missie aan het doen in los santos. en toen zag ik dat er 2 mensen van een dak sprongen. 1tje was dood en de andere liep zo weer verder :blink: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 11 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 november 2004 Ik ga morge verder met me jacht. Morge ga ik dat geluid onderzoeke op de radio bij area 51 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nickdezot Geplaatst: 11 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2004 Ik heb die haai al gezien maar die zwemt altijd zo snel weg, dus is het moeilijk om er foto's van te trekken, maar kblijf proberen! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juliuzz Geplaatst: 11 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2004 Ik heb die haai al gezien maar die zwemt altijd zo snel weg, dus is het moeilijk om er foto's van te trekken, maar kblijf proberen! Volgens mij is dat een dolfijn, want hij valt niet aan enzo... :huh: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nickdezot Geplaatst: 11 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2004 100% zeker de haai, maar de haai valt gwn niet aan, er zijn al veel mensen die het hebben gezien! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 12 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2004 Ik weet zeker dat je deze bedoelt -_- Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 12 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2004 Onbewezen geruchten/Verhalen:K’Rose spelt achteruit in de no fly zone Ik heb met een helo boven de NoFly-zone gevlogen met K-Rose aan, maar niets vreemd. Ook nog bij The Big Ear rondgecirceld en daar ook met een auto met K-Rose rondgereden, maar helaas, ook daar niets vreemds. Ik heb ook een game-dag bij het zgn. spookhuis gestaan, maar ook daar niets vreemd gezien of gehoord. Rond Area 69 wel een aantal oude vliegtuigen zien vliegen. Echter de easteregg schijn een luchtgevecht te zijn, en die niet gezien. Ik heb wel al een keer eerder gehad dat er een WW2 vliegtuig op me neer stortte. Tot zover dus alleen negatieve uitkomsten Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Smooth Geplaatst: 12 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2004 (bewerkt) Het is niet "bij" het zgn spookhuis maar er in. Ga daar maar eens een nachtje in staan en als je dan niks hoort...... Bewerkt: 12 november 2004 door Smooth Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 12 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 november 2004 Onbewezen geruchten/Verhalen:K’Rose spelt achteruit in de no fly zone Ik heb met een helo boven de NoFly-zone gevlogen met K-Rose aan, maar niets vreemd. Ook nog bij The Big Ear rondgecirceld en daar ook met een auto met K-Rose rondgereden, maar helaas, ook daar niets vreemds. Ik heb ook een game-dag bij het zgn. spookhuis gestaan, maar ook daar niets vreemd gezien of gehoord. Rond Area 69 wel een aantal oude vliegtuigen zien vliegen. Echter de easteregg schijn een luchtgevecht te zijn, en die niet gezien. Ik heb wel al een keer eerder gehad dat er een WW2 vliegtuig op me neer stortte. Tot zover dus alleen negatieve uitkomsten Ik weet al zow ie zow dat dat lucht gevecht bull shit is Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
victor88 Geplaatst: 12 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2004 wist je dat er een area 51 is in Amerika Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 12 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2004 wist je dat er een area 51 is in Amerika Zouden de verhalen rond Area 51 dan als basis zijn genomen voor Area 69/NoFly-zone in SA? :-) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 12 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 november 2004 Effe voor de duidelijk heid die no fly zone is de zogenaamde area 51 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nickdezot Geplaatst: 12 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2004 Waar ligt die eigenlijk? San Fierro? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 12 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2004 Waar ligt die eigenlijk? San Fierro? LV (er staat ook NoFlyZone op de kaart ) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts