Ewoud Geplaatst: 12 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 november 2004 (bewerkt) jaw ik weet welke maar ben met me maverick geweest maar niks gezien :S Bewerkt: 12 november 2004 door ewoud Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 13 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2004 (bewerkt) onderste plaatje bevat een ***SPOILER*** Ik denk dat deze nep is, want ik heb dat boordge nie gezien Hij is wel degelijk echt. Hij zit aan de west-zijde van de zuid-oost pijler van ed Gant-bridge. Bewerkt: 13 november 2004 door BrokenTable Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
victor88 Geplaatst: 13 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2004 vraagje hoe kom je aan dat ding wat ze ook eens in james bond gebruikte Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juliuzz Geplaatst: 13 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2004 vraagje hoe kom je aan dat ding wat ze ook eens in james bond gebruikte Je bedoelt de jetpack? Die krijg je als je een aantal missies van de vliegschool hebt gedaan...Na Green Goo Vliegschool is in Las venturas en je komt er vanzelf wel bij... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 13 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 november 2004 Owke wie kan dit na doen een heli in de lucht pakeren. Filmpje doel opslaan als parkeer een heli in de lucht Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 13 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2004 1 keer posten is genoeg :rolleyes: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The_Law Geplaatst: 13 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2004 vraagje hoe kom je aan dat ding wat ze ook eens in james bond gebruikte L1 L2 R1 R2 up down left right L1 L2 R1 R2 up down left right heb ik van iemand op dit forum maar weet z'n naam niet :lol: maar toch bedankt hiervoor Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 14 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2004 vraagje hoe kom je aan dat ding wat ze ook eens in james bond gebruikte L1 L2 R1 R2 up down left right L1 L2 R1 R2 up down left right heb ik van iemand op dit forum maar weet z'n naam niet :lol: maar toch bedankt hiervoor Je kan dus ook gewoon niet-n00b gamen, en dat ding gewoon via een missie vrijspelen :rolleyes: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dennizzzz Geplaatst: 14 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2004 wow ewoud hoe flik je da?? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rollaxli Geplaatst: 14 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2004 kende jullie deze al kan em zelf niet onderzoeken ben nog niet zo ver http://www.eggheaven2000.com/detailed/2426.html Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 14 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2004 kende jullie deze al kan em zelf niet onderzoeken ben nog niet zo verhttp://www.eggheaven2000.com/detailed/2426.html Niet verder vertellen hoor, maar we spelen hier San Andreas, niet Vice City :-) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 14 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 november 2004 wow ewoud hoe flik je da?? Jaww Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pablo Geplaatst: 14 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2004 begrijp me niet vekeerd, vind het echt super gaaf wat jullie doen, die easter eggs zoeken, maar het zou tof zijn als JORIZ met jullie samen zou doen, dat het een extraatje op zijn site zou zijn (gtagames) want ik wil graag weten wat er allemaal is en waar het allemaal is, dus wat ik bedoel: dt jullie het uitzoeken en joriz het eind resultaat neerzet op ze site, lijkt me super Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rollaxli Geplaatst: 14 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2004 kende jullie deze al kan em zelf niet onderzoeken ben nog niet zo verhttp://www.eggheaven2000.com/detailed/2426.html Niet verder vertellen hoor, maar we spelen hier San Andreas, niet Vice City :-) huh nou zie ik et ook had bij google san andreas easter eggs ingevuld en toen kwam deze vandaar Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 14 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 november 2004 begrijp me niet vekeerd, vind het echt super gaaf wat jullie doen,die easter eggs zoeken, maar het zou tof zijn als JORIZ met jullie samen zou doen, dat het een extraatje op zijn site zou zijn (gtagames) want ik wil graag weten wat er allemaal is en waar het allemaal is, dus wat ik bedoel: dt jullie het uitzoeken en joriz het eind resultaat neerzet op ze site, lijkt me super Jup lijkt me ook leuk. Ik moet nog steeds effe een paar fotos overzette Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts