De Gta Master Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2004 Wanneer gaat rock* de easter eggs vrijdgeven Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kcin Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2004 Is goed B) doe ik van dat kaartje Beste Ewoud.. is dat kaartje al klaar? want ik verheug me er erg op! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wooter Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2004 (bewerkt) Ey ewoud mag ik bij jullie team? Ik ben al lang op zoek naar easter eggs. Ik heb er trouwens net 1 gevonden, vlakbij de aircraft graveyard ligt onder een rots een gat met lijkzakken erin. Mail me maar of voeg me toe op msn *** *Dit mag niet Bewerkt: 20 november 2004 door Se7en Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Slimm Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2004 Ik heb die Ondezeeer gezien in San Fierro maar je kan er verder niks mee..ik weet niet of jullie die zoeken...maar ik lieg in iedergeval niet Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
:-Bloodstorm-: Geplaatst: 12 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2004 w00t Easter egg Hunters!!! lol de laatste op de lijst klinkt echt wel fake Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ganton_gangster007 Geplaatst: 12 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2004 Hoizz,Hier gaan we de geruchte onderzoeken die in het andere topic staan. Dit wordt door een team gedaan waar je zow lid van kan worden. Als je lid wil worden zeg dat dan efkes. Team Members: -Ewoud -BrokenTable -tubs -juul -nickdezot Ik ga zelf verder met het spookhotel.En hoop later meer te kunnen vertellen. Bewezen geruchten/verhalen: -WWII Vliegtuig Ik zag hem in de desert. Was bezig met dat gerucht over die alien geluide op de zender K-rose ,maar ik hoorde een vliegtuig en ik keek bleek het dat oorlog vliegtuig te zijn. Het gerucht dat ie op jouw schiet is niet waar. En of hij neerstort kan ik weinig zeggen want ik heb hem 9 keer zien over vliege. -Ghost Car -There are no easter eggs up here. Go away. Onbewezen geruchten/Verhalen: spycho killer spook op begraaf plaats Yeti UFO/aliens Haai Rinkelende Telefoon in desert Fata Morgana’s Zelf moord plegende mensen K’Rose spelt achteruit in de no fly zone Onderzeeër 4 armigge man zeskoppige draak midden door Los-Santos(van smooth ) Die WOII vliegtuig heb ik ook gezien op de top van de mount chilliad Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ganton_gangster007 Geplaatst: 12 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2004 onderste plaatje bevat een ***SPOILER*** Ik denk dat deze nep is, want ik heb dat boordge nie gezien Hij is wel degelijk echt. Hij zit aan de west-zijde van de zuid-oost pijler van ed Gant-bridge. wat is eeen spoiler>>>>????? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 12 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2004 onderste plaatje bevat een ***SPOILER*** Ik denk dat deze nep is, want ik heb dat boordge nie gezien Hij is wel degelijk echt. Hij zit aan de west-zijde van de zuid-oost pijler van ed Gant-bridge. wat is eeen spoiler>>>>????? Als SanAndreas nog niet uit is, en je verklapt wat ( missie b.v ). Dat noemt men SPOILER, niet te verwarren met de vleugel van een auto natuurlijk 8-) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 12 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2004 (bewerkt) wat is eeen spoiler>>>>????? Eigenlijk het verklappen iets wat gaat gebeuren. Als ergens bijv een dicussie over een film is en iemand verteld het einde, is dat een spoiler. Voor mensen die het einde nog niet kennen 'verpest' dat de film. Zo ook in games. Er zijn een paar onverwachte dingen in SA, en het is leuk om daar zelf achter te komen ipv. het te lezen. EDIT: als je vergeet OK te drukken kan het voorkomen dat iemand sneller antwoord geeft :-) Bewerkt: 12 december 2004 door BrokenTable Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jozz Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2005 Hoizz,Hier gaan we de geruchte onderzoeken die in het andere topic staan. Dit wordt door een team gedaan waar je zow lid van kan worden. Als je lid wil worden zeg dat dan efkes. Team Members: -Ewoud -BrokenTable -tubs -juul -nickdezot Ik ga zelf verder met het spookhotel.En hoop later meer te kunnen vertellen. Bewezen geruchten/verhalen: -WWII Vliegtuig Ik zag hem in de desert. Was bezig met dat gerucht over die alien geluide op de zender K-rose ,maar ik hoorde een vliegtuig en ik keek bleek het dat oorlog vliegtuig te zijn. Het gerucht dat ie op jouw schiet is niet waar. En of hij neerstort kan ik weinig zeggen want ik heb hem 9 keer zien over vliege. -Ghost Car -There are no easter eggs up here. Go away. Onbewezen geruchten/Verhalen: spycho killer spook op begraaf plaats Yeti UFO/aliens Haai Rinkelende Telefoon in desert Fata Morgana’s Zelf moord plegende mensen K’Rose spelt achteruit in de no fly zone Onderzeeër 4 armigge man zeskoppige draak midden door Los-Santos(van smooth ) ik doe mee.(waar ligt dat spookhotel) k heb er al sin in Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Roxx0rz Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2005 in prickle pine, en ik wil ook wel me doen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2005 (bewerkt) Waarom bump je zo'n oud topic??? Dit topic is al meer dan een half jaar oud! :o :huh: Bewerkt: 24 juli 2005 door gertjeu Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Roxx0rz Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2005 (bewerkt) zjos deed het! ik lette niet op de datum... :unsure: Bewerkt: 24 juli 2005 door BoMBeRMeN Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 24 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2005 Bestaat ondertussen niet meer :lol: Een roestig slotje Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts