ideegloeilamp Geplaatst: 23 november 2006 Rapport Geplaatst: 23 november 2006 kan iemand me helpen ik weet niet goed wat te doen, kan je alleen maar red balloons kapotschieten met een sniper???? zo nee, hoe mik je met die andere wapens op de balloons???? Reageren
Advancegta Geplaatst: 23 november 2006 Rapport Geplaatst: 23 november 2006 (bewerkt) kan iemand me helpen ik weet niet goed wat te doen, kan je alleen maar red balloons kapotschieten met een sniper???? zo nee, hoe mik je met die andere wapens op de balloons???? Allereerst: welkom op het forum! Dit hoort absoluut niet thuis in Feedback maar in het VCS forum. De red balloons zijn gewoon met een normaal vuur wapen kapot te schieten dit doe je door de R knop en het pijltje naar beneden tegelijkertijd in te houden. Je ziet nu een rondje met in het midden een puntje, richt ermee het op je doel (De ballon) en schiet. Een plaatje van een Balloon die op het punt staat kapotgeschoten te worden, gemaakt door VforV Bewerkt: 23 november 2006 door Advancegta Reageren
VforV Geplaatst: 23 november 2006 Rapport Geplaatst: 23 november 2006 Dit had ik gisteren zo mooi uitgelegd in dit topic. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.