Jump to content

terug naar Liberty City/Vice City?

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb laatst van iemand gehoord dat het in GTA San Andreas mogelijk zou zijn om, al dan niet tijdens een missie terug te vliegen naar Liberty City of Vice City. klopt dit?

Geplaatst: (bewerkt)

Ik denk dat dat NIET zo is.

Er was hier wel een mod voor liberty city.

Weet ff niet welke.

Daar is Hij voledig solid

Bewerkt: door yvea0
Geplaatst:

Je moet tijdens de missie marko's bistro naar Liberty City vliegen, maar veel krijg je er niet van te zien, dus eigenlijk heb je er niet veel aan, je moet alleen ver vliegen :bonk::bonk:

ik heb laatst van iemand gehoord dat het in GTA San Andreas mogelijk zou zijn om, al dan niet tijdens een missie terug te vliegen naar Liberty City of Vice City. klopt dit?

Het is inderdaad mogelijk, maar het is aardig lastig. Je moet het met behulp van een Jetpack doen. Bekijk dit topic eens voor meer informatie.

Ik zie in je titel nog Vice City staan, het is niet mogelijk om naar Vice City terug te keren, in Liberty City kan je trouwens ook maar in een beperkt gedeelte.

Bewerkt: door Typhoon

Je kan het volgens de manier van typhoon doen, maar deze is makkelijker:

Dat kan wel zeker, je hebt er wel een en ander voor nodig.

- de san andreas place manager, die je hier kan downloaden.

- De coordinaten van liberty city, en die zijn:

X = -783,2614

Y = 503,1347

Z = 1381,6000

Start san andreas op, zie dat je ergens buiten bent, niet ergens in een gebouw.

Start san andreas place manager op, voer de cöordinaten in, klik op teleport.

als het goed is ben je nu in liberty city, pas wel op, je kan niet overal staan, en het is niet zo spectaculair hoor.

Bewerkt: door Jorair
Geplaatst:

Het is wel degelijk mogelijk om weer naar Liberty City te komen. Dit kan via Hidden Interiors. Kijk hier voor meer informatie over Hidden Interiors. Om in Liberty City te komen, kan je op deze pagina uitleg vinden. Voor een volledige lijst kan je deze pagina op WikiGTA bekijken.

Geplaatst:

het is wel mogelijk om in vc en LC te gaan maar je hebt een mod nodig is ergens op gta-downloads.com te vinden en dan zitten SA ,VC en LC dicht bij elkaar (het is wel een beta)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...