Kanon-killer Geplaatst: 23 november 2006 Rapport Geplaatst: 23 november 2006 Damn, deze is vervelend. De 1e keer dat ik deze proberde knalde ik tegen een boom, de 2e stortte ik met de laatste vijandelijke Hydra de zee in. Cheaten mag, geen andere mods. GTASAsf3.b
BaasB Geplaatst: 23 november 2006 Rapport Geplaatst: 23 november 2006 (bewerkt) Damn, deze is vervelend. De 1e keer dat ik deze proberde knalde ik tegen een boom, de 2e stortte ik met de laatste vijandelijke Hydra de zee in. Cheaten mag, geen andere mods. GTASAsf3.b Doe ik. EDIT: Ik heb de missie Vertical Bird voor je gehaald. Beloning: $50000 Ik mocht cheaten, maar dat heb ik niet gedaan. Verder heb ik geen mods of trainers gebruikt, geen geld uitgegeven, ik ben niet wasted geweest, en ik ben niet busted geweest. Ik heb een paar kogels van je Silenced 9mm afgevuurd, maar verder heb ik geen wapens verspild. Extra: Er zal nu altijd een hydra spawnen in een van de hangars van je vliegveld in Verdant Meadows. En nu zullen de minigun, de rocket launcher, de flamethrower en de heat-seeking RPG launcher voortaan spawnen in de ranch van Mike Toreno in Tierra Robada. Je nieuwe missie begint bij Madd Doggs Mansion, maar ik heb daar niet gesaved. Dat heb ik gedaan in verband met de basketball glitch. Dat is een glitch, dat als je saved bij Madd Doggs Mansion, je nooit meer kan basketballen. En wie weet vind jij basketballen wel heel erg leuk. Dus heb ik maar in een andere savehouse dichtbij je nieuwe missie gesaved, namelijk hier: Je vindt de savegame onderaan deze post. Veel plezier en succes verder met het uitspelen van GTA San Andreas. GTASAsf3.b Bewerkt: 23 november 2006 door BaasB
Kanon-killer Geplaatst: 23 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 november 2006 Nog heel even vraagje snel, is die basketball glitch altijd? In andere woorden: kan ik nooit veilig op Madd Dogs Mansion opslaan? Ik vind basketvall wel leuk namelijk
Dutchy3010 Geplaatst: 23 november 2006 Rapport Geplaatst: 23 november 2006 Nog heel even vraagje snel, is die basketball glitch altijd? In andere woorden: kan ik nooit veilig op Madd Dogs Mansion opslaan? Ik vind basketvall wel leuk namelijk Ja, dat is altijd. Je mag dus nooit opslaan in Madd Dogs Mansion als je wilt basketballen. Je kunt natuurlijk gewoon daar opslaan en in een andere savegame lekker basketballen als je dat wilt . Omdat dit een savegame aanvraag forum is, sluit ik dit topic. Je antwoord is denk ik wel gegeven nu .
Recommended Posts