Jump to content

Vraagje

Recommended Posts

Geplaatst:

Gezien ik niet wist waar ik het anders zou moeten plaatsen, doe ik dat maar even hier.

Altijd als ik mijn weapon skill upgrade dan krijg ik allemaal geluk over 'locken' en 'switchen' tussen gelockte enemies, maar hoe lock je dan? Ik weet dat je (ik heb de PC versie) kan richten met de rechtermuisknop, maar ik heb al bij de SA controls gekeken en daar kon ik het locken en switchen ook niet vinden, dus iemand een idee?

-Sdajafol

Geplaatst: (bewerkt)

Ga naar "Options --> Controller Setup ". Hier heb je de keuze om de "Configuration" op "Mouse + Key" of "Joypad" te zetten. De eerste optie (Mouse + Key) zorgt ervoor dat je via Free Aim kunt richten. De tweede optie zorgt ervoor dat je automatisch richt (zoals op de console versies ook het geval is).

@ Bericht hieronder, dit kan wel hoor met de muis en keybord. Als je hem op automatisch richten zet kun je met de rechtermuisknop automatisch richten en vervolgens schieten met linkermuisknop.

Succes!

Bewerkt: door Bling
Geplaatst:

Op die manier. Maar wat je nu zegt houd dus in dat ik als ik gewoon met de mouse+keyboard setup niet kan locken etc.? Ik neem aan dat je de Joypad setup niet kan gebruiken in combinatie met een toetsenbord+muis, of wel?

-Sdajafol

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...