Jump to content

Boat School

Recommended Posts

Geplaatst:

bij de missie flying fish van de boot school land ik telkens te vroeg. Kan ik dat beinvloeden. ik heb wel een lange aanloop.

Geplaatst:
bij de missie flying fish van de boot school land ik telkens te vroeg. Kan ik dat beinvloeden. ik heb wel een lange aanloop.

Allereerst: Neem een zo lang mogelijke aanloop. Best zo lang als je kan. Maar je kan ook, wat velen niet weten een beetje 'zweven' met de Vortex. Hiervoor druk je op de 'steering up' knop, dezelfde knop waarmee je een wheelie maakt. Nu trek je de Vortex naar achteren en zal het langer duren eer je land. Nu zal het wel lukken.. :)

Geplaatst: (bewerkt)

Hey, :)

Probeer eerst een grote afstand te nemen en druk dan heel de tijd op de onderstepijltje of S(ik weet niet welke meer) en dan vlieg je hoog. Probeer zo ver mogelijk te komen, maar let wel op, als je er alleen maar vliegt kan die weleens over de kop gaan. Let er dus goed op.

Succes!

Wow het is nu wel erg druk.

Bewerkt: door Barcelona
Geplaatst:

het lukt me nog niet, en het is de enige missie die ik nog op gold moet hebben voor boot school. wikigta helpt niet en ook die steer up knop (waarmee je ook wheelies enzo bouwt) helpt niet,

Geplaatst:
het lukt me nog niet, en het is de enige missie die ik nog op gold moet hebben voor boot school. wikigta helpt niet en ook die steer up knop (waarmee je ook wheelies enzo bouwt) helpt niet,

Misschien weet je niet welke knop het is. Ga even naar jouw opties en ga naar 'redefine controls'. Zoek 'steer up/forward' en dat is de knop die je moet gebruiken. Verder kan ik eigenlijk alleen maar zeggen:

Neem een goede aanloop, oefenen, raak niks, oefenen en oefenen. :sigaar:

Geplaatst: (bewerkt)

ja, staat bij mij: steer forward/down: 'up'

steer backward/up: 'down

alleen reageert hij niet op deze toetsen

Bewerkt: door remco_17
Geplaatst:
ja, staat bij mij: steer forward/down: 'up'

steer backward/up: 'down

alleen reageert hij niet op deze toetsen

Daarmee bedoelen ze pijltje naar boven, en pijltje naar onder. Als het nog steeds niet werkt kan je 'steer forward/down' naar de letter 'K' veranderen. En het andere naar 'L'. Stel nu het gas geven in op de pijltjestoetsen, en dit hetzelfde met het sturen. Nu heb je een goede ligging met de hand, en werken de toetsen gegarandeerd.

Geplaatst:

de toetsen werken en ik heb nu ook op flying fish gold! :*D met een afstand van 76.0 meter ongeveer. thnx allemaal

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...