Maarten!! Geplaatst: 23 november 2006 Rapport Geplaatst: 23 november 2006 (bewerkt) hey iedereen ik heb een antwoord nodig op een vraag!!! omdat jullie zo opdringen stel ik hem nu. Kan de vrouw zwanger raken bij de sims 2 op de xbox? op de computer kan het wel alleen als ik het installeer op de computer blijft hij haken bij 27 en dan komt er een error maar ik krijg toch bijna een nieuwe computer. edit: ja ik beiden legaal!!! Bewerkt: 23 november 2006 door Maarten!! Reageren
Ice Banana Geplaatst: 23 november 2006 Rapport Geplaatst: 23 november 2006 Lol...Viespeuk Ik denk zo ongeveer wel dat het mogelijk is hoor. Het is tenslotte en Simulatie van het leven he... Reageren
Rullez Geplaatst: 25 november 2006 Rapport Geplaatst: 25 november 2006 Ja dit kan maar niet echt lang. Bij de PS2 praat je bij diegene tot 100% En dan vraagt zij wil je een baby dan zeg jij Ja/Nee. En dan wordt het gemaakt. Reageren
MaxRulez Geplaatst: 26 januari 2007 Rapport Geplaatst: 26 januari 2007 Bij mij lukt het niet het zaakje is al een paar keer gebeurd maar er komt bij mij geen kind of een teken van zwanger zijn Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.