Jump to content

gta san andreas start niet

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi,ik heb hier al veel topic gelezen over dit probleem en ik heb ook uitgevoert wat er in deze topic staan;maar hellaas mijn spel werkt nog steeds niet.

nogthans werkte het vroeger wel.Maar dat was nog wel op mijn vorige xp installatie die ik wegens virussen zopas heb verwijdert.Maar heb wel dezelfde versie hergeinstaleert.

En nu werkt gta niet.Hij doet gewoon niets als ik op de link klik en ook met behulp van die patche's doet hij niets.

Geplaatst:

zoiets heb ik zelf ook gehad..

ik heb toen een nieuw account aangemaakt en toen deed alles het weer!

Geplaatst: (bewerkt)

Dus je hebt Windows XP helemaal opnieuw geinstalleerd, zodat alles weer goed werkte? En heeft je GTA SA ook altijd goed gewerkt? Als dat het geval is, is dit een raar probleem. Hij reageerd dus helemaal niet als je de snelkoppeling aanklikt? Dan lijkt het mij dat het je DVD rom is, of je DVD rom speler.

Kijk eerst of andere programma's wel werken, en zie je of je speler naar behoren werkt. Controleer je DVD op beschadigingen, en maak hem goed schoon. Schoonmaken doe je met behulp van een ligt vochtig, zacht en schoon doekje. Droog hem daarna weer af met een zachte, schone doek. Installeer GTA SA ook opnieuw. Kijk goed wat er staat bij de installatie, vink de goede hokjes aan en klik niet blindelings op 'next'. Als je hem goed geinstalleerd hebt, zou hij het toch zeker weer moeten doen. :)

Mocht het nog niet lukken, dan kun je het hier altijd vragen. ;)

Bewerkt: door Flying Dutchman

De dvd-speler is het al niet want als ik op de snelkoppeling druk dan begingt de cd te draaien en kolmt er een rond draaien schijfje op men scherm.Vervolgens een zandlopertje en dan terug een pijltje.

En gta start niet op.

Het enigste wat hij doet is de autrun openen als ik de schijf in de dvd-speler plaats.Dan kan ik klikken op speel gta;maar hij doet niets.

Bewerkt: door saric
Geplaatst:

@Flying Dutchman

Het is niet slim om een CD/DVD schoon te maken m.b.v. een vochtig doekje.

Gebruik altijd een droog en proper doekje.

Ontopic:

Als je WinXP opnieuw installeert dan is je DirectX versie 8.1 dacht ik

door dit werkt SA niet.

DirectX 9.0 kan je hier downloaden.

Download dit en probeer GTA SA opnieuw.

Ik wens je veel geluk.

Cencicodis :cya:

Geplaatst:

Dank u voor de tip maar hij wil nog steeds niet opstarten.

Ik heb echt geen flauw idee wat het probleem is.

Geplaatst:

Probeer hem na DirectX te installeren ook GTA SA opnieuw te installeren.

Veel succes!

Geplaatst:

Nee dat gaat ook niet.Het wil gewoon niet opstarten.

Maar aan de schijf kan het volgens mij niet liggen want anders zou ik het spel ook niet kunnen installeren hé?

Daar heb je gelijk in. :t

Het kan ook zijn dat de drivers van u Videokaart gewist zijn.

Als je me kan doorgeven welk merk je hebt geef ik je de

link naar de drivers. :)

Edit:Geef me anders ook de merk van je geluidskaart.

Bewerkt: door Cencicodis

dvd-driver is een samsung

en geluidskaart

ik denk maar ben niet zeker dat dat juist is mss kun je zeggen waar ik het kan vinden.

maar volgens mij is het realtek AC97 audio.

Nu aan de driver kan het volgens mij niet echt liggen want rolercoastertycoon 2 werkt wel normaal

Maar dat is wel een cd-rom en geen dvd-rom zoals san andreas.

Bewerkt: door saric
Geplaatst:

Het probleem is opgelost.

Blijkbaar was mijn grafische kaart niet geinstalleerdt.

Dus eigenlijk vrij logische dat het spel niet werkte.

Ik had vlugger naar mijn vga-stuuringsprogramma moeten gaan kijken in apparaatbeheer.maar het voornamelijkste isd at Gta san andreas weer werkt.

Dus hier mag een slotje op en dank u wel voor alle tips

>>> Door Dutchy3010: Done... :clown: <<<

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...