Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

hoi, ik ben nieuw hier en hoop een leuke tijd te krijgen op het forum,, dat was me introductie.

mijn vraag: ik heb filmpjes gezien dat ze op scooters rijden in gta san andreas, ik wil dat ook wel graag en weet dat ik dan het een en ander moet doen, kan iemandkort aan me uitleggen wat ik moet doen en waar ik een runner sp of een aerox vandaan kan halen.

• Reacties 58
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• witteman

13

• GTA:SA Freakz :p

11

• Beagle

10

• Dj-GTA

8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)

Ten 1e, welkom op het forum! :cya: ten 2e, je vraag heeft een heel makkelijk antwoord, je hoeft niet te modden. er zitten namelijk gewoon scooters in san andreas! namelijk de faggio en de pizzaboy

de faggio heeft maar één vindplaats namelijk in las venturas, uiteraard kan je hem ook gewoon rijdend tegenkomen. volgens mij overal wel. tip om faggio tegen te komen: in los santos bij het mulholland savehouse, en op verona beach, daar rijden ze 100% zeker. verder zal je zelf even moeten zoeken. de pizzaboy heeft geen standaard vindplaats maar die zal ook vast wel ergens rijden. succes en nog veel plezier op het forum!

Bewerkt: door DX11
Geplaatst:

hej bedankt voor je verwelkoming, maar ik denk dat je niet helemaal de vraag begrijpt, want ik vroeg of er een mod was voor een gilera runner, want die heb ik gezien:

ik zou graag uitleg willen als dat kan over hoe ik die in mijn spel krijg, ik speel op de pc

sorry ik dacht dat je helemaal nog nooit op een scooter had gereden. de scooter mod kan je zoiezo vinden op deze site waar heel veel mods staan, maar ik ga even naar de precieze link zoeken dan geef ik verdere uitleg.

hier moet de scooter ergens tussenstaan alleen het zijn vele pagina's dus ik zoek nog even, je kan dus ook zelf zoeken.

ooh dank je wel, ik ben je erg dankbaar.. alvast bedankt..
er staan er zoveel op, hier een voorbeeld alleen op een of andere manier zie ik de plaatjes niet. jij wel? er staan zoveel scooters op je moet zelf maar even een mooie uitzoeken. je kan hier beginnen en dan onderop op pagina 2 3 4 enz enz klikken tot je de scooter vind die je wil, let op de scooter mods staat zoiezo meestal bij iets als: "replaces the faggio or pizzaboy" dat moet een scooter zijn dus op die andere hoef je niet te klikken, hoop dat de afbeeldingen bij jou wel werken. zoniet help ik je morgen verder (met andere sites) als je een mooie gevonden hebt klik je op download, er zit meestal wel een (engelse) readme bij dus die kan je gebruiken als het installeren niet lukt. veel plezier en succes ermee! Bewerkt: door DX11
Geplaatst:

in elk geval bedankt, maar ik heb er niks aan, afbeeldingen doen het niet en als ik op de knop download klik staat er

Error 404!

/work/uploads4/masterchef_eddie_pocketcrossbike.zip

File Not Found!

in elk geval bedankt, maar ik heb er niks aan, afbeeldingen doen het niet en als ik op de knop download klik staat er

Error 404!

/work/uploads4/masterchef_eddie_pocketcrossbike.zip

File Not Found!

ok dat is dan misschien bij die ene, maar er staan er honderden andere op die het wel doen. het is een hele goeie site alleen ze zijn zo vaak aan het verbouwen dat ik er ramgek van word. nu doen de plaatjes het dus weer niet :? maarja je kan nog ff wat andere downloade om te zien hoe ze eruit zien. of je klikt op de site van de maker dan moet er ook wel ergens een plaatje staan. zojuist de RUNNER SP GEVONDEN wat er op dit moment fout is met de site weetik niet maar ik zou morgen nogeens kijken. nog een andere veelgebruikte site is gtagarage deze site ken ik zelf helaas niet maar daar zal nog wel iemand anders uitleg over kunnen geven, of je kan even wachten tot gta-downloads weer werkt omdat daar je runner sp staat! en nog vele andere mooie.

edit: gtagarage bikes alleen een heel stuk minder dan gta-downloads helaas.

als ik jou was zou ik een tijdje niet aan de scooter denken en ondertussen je vermaken met de faggio. (probeer maar eens een wheelie van 5 minuten te maken)! als je dat hebt gedaan (wat wel ff kan duren) kom je over een tijdje terug op gta-downloads en zal je zien dat alle scooters werken, ook je runner sp! veel succes. ps: dank is niet nodig ik vind het heel leuk om mensen te helpen! :Y:engel: maar nu ga ik slapen :bonk:

Geplaatst:

ja bedankt, maar ik ben de originele dingen al een beetje zat, ik weet dat faggio best moeilijk achterwiel te trekken is, maar ik begin sa saai te vinden, ik dacht ooh ik neem lekker die runner, achterwiel doen enz. en dan beginnen met alleen nog maar modds spelen, maarja je moet bij het kleinste beginnen eah.

ja bedankt, maar ik ben de originele dingen al een beetje zat, ik weet dat faggio best moeilijk achterwiel te trekken is, maar ik begin sa saai te vinden, ik dacht ooh ik neem lekker die runner, achterwiel doen enz. en dan beginnen met alleen nog maar modds spelen, maarja je moet bij het kleinste beginnen eah.
ik kon het niet laten je toch nog verder te helpen, hier is je mod (werkend) en nu ga ik echt slapen :bonk:

en oja als je er toch niet uitkomt zoek dan hier naar je antwoorden.

Geplaatst:

ooohh, nu ben ik je egt dankbaar :bier: egt bedankt, en weltrusten.. als ik ooit iets voor je kan doen moet je het maar zeggen

Geplaatst:
ooohh, nu ben ik je egt dankbaar :bier: egt bedankt, en weltrusten.. als ik ooit iets voor je kan doen moet je het maar zeggen
hmm ik zal het zeker onthouden ;) jij ook weltrusten en veel plezier ermee :*D
Geplaatst:

hej, nou wil ik spelen, komt er een foutmelding namenlijk: In GTA_SA.EXE is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak. kent iemand dit probleem?

Geplaatst:
hej, nou wil ik spelen, komt er een foutmelding namenlijk: In GTA_SA.EXE is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak. kent iemand dit probleem?

Heb je toevallig versie 2 van GTA San Andreas? Dat is namelijk een niet-modbare versie, en die is dus niet te modden. Dan kan je deze patch installeren, misschien dat het dan wel werkt. Let op, je huidige savegames zijn dan niet meer te gebruiken...

Of je hebt een fout gemaakt of je hebt V2 van GTA San Andreas. Deze versie maakt het niet meer mogelijk om Mods in GTA San Andreas te laten werken. Er is een downgrader zodat je gewoon Mods kan installeren maar helaas zullen je savegames dan niet meer werken. Hier download je de Downgrader. Veel succes ermee.

Edit: Dutchy3010 was me voor.

Bewerkt: door Advancegta

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...