Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

ja, wat heb ik er dan aan, straks doet hij het niet en ben ik ook nog eens me savegames kwijt, in elk geval bedankt voor je hulp, maar is er niet nog een andere oplossing?

• Reacties 58
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• witteman

13

• GTA:SA Freakz :p

11

• Beagle

10

• Dj-GTA

8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:
ja, wat heb ik er dan aan, straks doet hij het niet en ben ik ook nog eens me savegames kwijt, in elk geval bedankt voor je hulp, maar is er niet nog een andere oplossing?

Je kunt hem altijd weer upgraden. Gewoon je main.htm en script.img bewaren, en eventueel terugzetten. En als je versie 2 hebt, kan je hem altijd opnieuw installeren als het fout gaat. De savegames worden nooit beschadigd, hoevaak je main.htm/script.img veranderd, of dat je hem opnieuw installeerd dat doet er niet toe. Je zou voor de zekerheid gewoon even een backup van je savegame kunnen maken...

Geplaatst:

ooh, kijk. daar heb ik wat aan, ik ga meteen downgraden,, bedankt.

==========

ooh shit ik heb een probleem, hoe kan ik dat oplossen? ik wil downgraden alleen zegt ie dat ik de verkeerde .exe heb, ik speel nu zonder cd, dus jullie weten wat dat betekend is een .....(mag ik niet zeggen geloof ik), ik moet ff mijn dvd van gta sa opzoeken want die heb ik ook, maar hoe kan ik de .exe files weer verwisselen zonder opnieuw te instaleren?

>>> Door Dutchy3010: Dubbelposten is niet toegestaan... Posts samengevoegd.<<<

Geplaatst:

Dan is het natuurlijk de vraag of je uberhaupt wel versie 2 hebt. Die patch pakt natuurlijk niet Versie 1, omdat die patch ervoor zorgt dat het spel Versie 1 wordt. Wat is de precieze melding? Je kunt even in het menu, als je de San Andreas opstart, kijken welke versie je hebt.

Ik denk dat dit topic nu onderhand al een plaatsje verdiend in het modding-deel van het forum. Verplaatst dus :).

Geplaatst:
Dan is het natuurlijk de vraag of je uberhaupt wel versie 2 hebt. Die patch pakt natuurlijk niet Versie 1, omdat die patch ervoor zorgt dat het spel Versie 1 wordt. Wat is de precieze melding? Je kunt even in het menu, als je de San Andreas opstart, kijken welke versie je hebt.

Ik denk dat dit topic nu onderhand al een plaatsje verdiend in het modding-deel van het forum. Verplaatst dus :).

Die gillerun of zoiets werkt helemaal niet, versie 1 of versie 2 echt serieus. Ik heb de mijne in

versie 1 veranderd en raad eens..........opnieuw installere want die gilerrun heeft echt veel fouten

(denk ik) dus maar een andere scooter

Geplaatst: (bewerkt)

daarom moet je altyd tijdens het moden back-ups maken ;) en hier is die plaatje van die dirtbike wat witte man niet kon zien ;)

masterchef_eddie_pocketcrossbike.jpg

PS:eventjes wachten of op rechtermuis knop>afbeelding weergeven duwen

Bewerkt: door Dj-GTA
Geplaatst:
en waaronder zie je dat, heb trouwens inmiddels wel me boekje gevonden maar nog niet me cd :-(

Sinds wanner heb je de SA? na september 2005 is er alleen versie 2 te koop.

Heb je m eerder dan september 2005, dan heb je waarschijnlijk versie 1

Geplaatst:

pff weet ik niet meer, heb geen bon meer, voorste hoes ben ik kwijt, die buitenkant en nu ook de cd zelf. ik vind het egt shit, er staat nog wel een code op aan de voorkant geen serial ofzow, maar ik dacht dat ik heb gelijk had gekocht toen die uitkwam, maar ik ga verder zoeken naar me cd, ik speel op een *****(mag ik geloof ik niet zeggen) omdat ik die cd kwijt ben.. dus. maar je kan ingame zien tog welke versie je hebt maar waar precies dan?

Geplaatst:
pff weet ik niet meer, heb geen bon meer, voorste hoes ben ik kwijt, die buitenkant en nu ook de cd zelf. ik vind het egt shit, er staat nog wel een code op aan de voorkant geen serial ofzow, maar ik dacht dat ik heb gelijk had gekocht toen die uitkwam, maar ik ga verder zoeken naar me cd, ik speel op een *****(mag ik geloof ik niet zeggen) omdat ik die cd kwijt ben.. dus. maar je kan ingame zien tog welke versie je hebt maar waar precies dan?

als je v1.01 hebt zie je dat tijdens het opstarten ;)

Geplaatst:

en versie 2?

en versie 2?

als het goed is niets ikw eet het niet cker maar als hij de downgrader al gebruikt heeft(witteman)en hij krijgt te zien nothing to patch ofzo dan heeft ie al v1

.:EDIT:.

kheb een mooie scooter gevonden >>>hier

Geplaatst:

ik heb even fotos gemaakt om te laten zien dat ik niet lieg over dat ik mijn cd kwijt ben.. alleen voor de zekerheid;)

post-58722-1164388873.jpgpost-58722-1164388867.jpgpost-58722-1164388822.jpg

ik heb even fotos gemaakt om te laten zien dat ik niet lieg over dat ik mijn cd kwijt ben.. alleen voor de zekerheid;)

post-58722-1164388873.jpgpost-58722-1164388867.jpgpost-58722-1164388822.jpg

nu alleen de cd nog he of niet? heb je die al btw scooter hoef je denk ik niet meer te zoeken:P khad al een voor je gevonden als je hem mooi vind tenminste :puh: me pa brengt dalijk me laptop naar me ma toe waar k nu ben kan k ook me gta spelen

.:EDIT:.

Bericht 300

Geplaatst:

ik ben dr ook weer, ik was al aan het zoeken het topic was weg uit sa general haha, mja lastig dat je nogsteeds de scooter er niet in hebt. trouwens hoe kom je aan de nederlandse versie van sa? ik heb de engelse gewoon..

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...