GTA:SA Freakz :p Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 (bewerkt) V1 is juist goed, daar kan je mee modden. Probeer de mod eens opnieuw te installeren. Maar ik moet tog eerst ervoor zorgen dat ik in de game kan Want hij stopt al bij het laden EDIT http://grandtheftauto.filefront.com/file/G...eas_Patch;45852 Die patch heb ik gedownload.. Je moet eigenlijk >deze< hebben... Volg >deze< tutorial om zeker te weten dat je het goed doet Oke bedankt daarvoor alvast! Maar.. Me probleem was dat ik niet verder dan de helft van het laadbalkje kom Dus ik kan niet in de game zelf meer komen Heb je het al gedowngrade? Nu mee bezig Ik heb um net gedowngread maar hij stopt nogsteets bij helft van laden Bewerkt: 24 januari 2009 door GTA:SA Freakz :p Reageren
Beagle Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 V1 is juist goed, daar kan je mee modden. Probeer de mod eens opnieuw te installeren. Maar ik moet tog eerst ervoor zorgen dat ik in de game kan Want hij stopt al bij het laden EDIT http://grandtheftauto.filefront.com/file/G...eas_Patch;45852 Die patch heb ik gedownload.. Je moet eigenlijk >deze< hebben... Volg >deze< tutorial om zeker te weten dat je het goed doet Oke bedankt daarvoor alvast! Maar.. Me probleem was dat ik niet verder dan de helft van het laadbalkje kom Dus ik kan niet in de game zelf meer komen Heb je het al gedowngrade? Nu mee bezig Ik heb um net gedowngread maar hij stopt nogsteets bij helft van laden Probeer opnieuw te installeren, downgraden als je V2 hebt, en de mod volgens de handleiding te installeren Reageren
GTA:SA Freakz :p Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 V1 is juist goed, daar kan je mee modden. Probeer de mod eens opnieuw te installeren. Maar ik moet tog eerst ervoor zorgen dat ik in de game kan Want hij stopt al bij het laden EDIT http://grandtheftauto.filefront.com/file/G...eas_Patch;45852 Die patch heb ik gedownload.. Je moet eigenlijk >deze< hebben... Volg >deze< tutorial om zeker te weten dat je het goed doet Oke bedankt daarvoor alvast! Maar.. Me probleem was dat ik niet verder dan de helft van het laadbalkje kom Dus ik kan niet in de game zelf meer komen Heb je het al gedowngrade? Nu mee bezig Ik heb um net gedowngread maar hij stopt nogsteets bij helft van laden Probeer opnieuw te installeren, downgraden als je V2 hebt, en de mod volgens de handleiding te installeren ja maar dat is niet het probleem zoals ik al paar keer heb gezecht Ok ff duidelijkheid scheppen : - Het laad balkje als je new game doet gaat niet verder dan de helft en geeft me een error. - ik kan niet de mod goed instaleren als ik nog nieteens voorbij het laden kom - ik heb ondertusse al 1,000,000 keer op nieuw geninstaleerd en dowgread. ( helpt niks ) - ik heb windows vista... - ik heb geen iedee mee wat ik moet doen Reageren
Beagle Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 Probeer eens, als je het gedeïnstalleerd hebt, de hele map Rockstar Games nog eens te verwijderen als die er nog staat. Dan in SA User Files het bestand met de extensie .set en installeer opnieuw. Kijk dan of het laad. Laad het, dan moet je kijken welke versie je hebt. Áls het V2 is, moet je downgraden. Dan kan je de mod volgens de handleiding installeren. Reageren
GTA:SA Freakz :p Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Geplaatst: 26 januari 2009 Probeer eens, als je het gedeïnstalleerd hebt, de hele map Rockstar Games nog eens te verwijderen als die er nog staat. Dan in SA User Files het bestand met de extensie .set en installeer opnieuw. Kijk dan of het laad. Laad het, dan moet je kijken welke versie je hebt. Áls het V2 is, moet je downgraden. Dan kan je de mod volgens de handleiding installeren. Heb ik geloof ik al paar keer geprobeerd Ben nu opnieuw aan het doen... Hoop dat het werkt Wat me wel opviel was: Na de uninstal keek ik in die gta map en hij was leeg klopt dat? ( er stonden maar 2 mappen(ook leeg ) ) Reageren
Beagle Geplaatst: 27 januari 2009 Rapport Geplaatst: 27 januari 2009 Probeer eens, als je het gedeïnstalleerd hebt, de hele map Rockstar Games nog eens te verwijderen als die er nog staat. Dan in SA User Files het bestand met de extensie .set en installeer opnieuw. Kijk dan of het laad. Laad het, dan moet je kijken welke versie je hebt. Áls het V2 is, moet je downgraden. Dan kan je de mod volgens de handleiding installeren. Heb ik geloof ik al paar keer geprobeerd Ben nu opnieuw aan het doen... Hoop dat het werkt Wat me wel opviel was: Na de uninstal keek ik in die gta map en hij was leeg klopt dat? ( er stonden maar 2 mappen(ook leeg ) ) De hele Rockstar Games map verwijderen, en in je Mijn Documenten > GTA User Files het bestand met de extensie .set verwijderen Reageren
GTA:SA Freakz :p Geplaatst: 28 januari 2009 Rapport Geplaatst: 28 januari 2009 Probeer eens, als je het gedeïnstalleerd hebt, de hele map Rockstar Games nog eens te verwijderen als die er nog staat. Dan in SA User Files het bestand met de extensie .set en installeer opnieuw. Kijk dan of het laad. Laad het, dan moet je kijken welke versie je hebt. Áls het V2 is, moet je downgraden. Dan kan je de mod volgens de handleiding installeren. Heb ik geloof ik al paar keer geprobeerd Ben nu opnieuw aan het doen... Hoop dat het werkt Wat me wel opviel was: Na de uninstal keek ik in die gta map en hij was leeg klopt dat? ( er stonden maar 2 mappen(ook leeg ) ) De hele Rockstar Games map verwijderen, en in je Mijn Documenten > GTA User Files het bestand met de extensie .set verwijderen Weer niet... Reageren
Beagle Geplaatst: 28 januari 2009 Rapport Geplaatst: 28 januari 2009 Probeer San Andreas eens op een andere plek te installeren. Reageren
GTA:SA Freakz :p Geplaatst: 29 januari 2009 Rapport Geplaatst: 29 januari 2009 Probeer San Andreas eens op een andere plek te installeren. Hoe? Reageren
Beagle Geplaatst: 29 januari 2009 Rapport Geplaatst: 29 januari 2009 Door bij de San Andreas installatie een andere map te selecteren. Reageren
GTA:SA Freakz :p Geplaatst: 29 januari 2009 Rapport Geplaatst: 29 januari 2009 Door bij de San Andreas installatie een andere map te selecteren. Excuus heb het al gevonde allen nu opent die gta nietmeer dus als ik er op klik gebeurt er niks behalfe het laad rondje Reageren
GTA:SA Freakz :p Geplaatst: 2 februari 2009 Rapport Geplaatst: 2 februari 2009 iemand nog intresse om me te helpe of stoppe we gewoon met helpen als het niet lukt? Reageren
Youngstunnaa Geplaatst: 17 september 2010 Rapport Geplaatst: 17 september 2010 Yoo ik zag op youtube dit filmpje ik weet dat je het moet modden maar ik wou het graag op de playstation 2 maar ik weet niet hoe ik het moet modden en hebben jullie misschien infomratie daarover en misschien ook een site om te modden Reageren
Beagle Geplaatst: 17 september 2010 Rapport Geplaatst: 17 september 2010 Dat mogen we niet bespreken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.