Tjeerd_s Geplaatst: 24 november 2006 Rapport Geplaatst: 24 november 2006 Kan iemand mij vertellen waar ik een/de camera kan vinden zodat ik kan gaan beginnen aan de photo-opp's. Heb hem in een ver verleden ooit gehad maar ben hem nu kwijt... (en kan hem ook nergens vinden ) Thanx Reageren
Typhoon Geplaatst: 24 november 2006 Rapport Geplaatst: 24 november 2006 Kan iemand mij vertellen waar ik een/de camera kan vinden zodat ik kan gaan beginnen aan de photo-opp's.Heb hem in een ver verleden ooit gehad maar ben hem nu kwijt... (en kan hem ook nergens vinden ) Thanx Hey welkom op het forum Tjeerd_s De fotocamera is versprijd over heel San Fierro. Maar dat zegt natuurlijk niet veel, we hebben een kaart nodig! Nou daarvoor kan je op deze pagina kijken. Dit is een map met alle vindplaatsen van de Camera. Wanneer je een andere wapen zoekt kan je op deze pagina kijken. Ik weet niet dat je het wel maar met het zoeken van de Photop Opps zal je ook wel wat zoekproblemen kunnen krijgen, je hoeft het niet te gebruiken maar op deze kaart staan alle Photo Opps. Veel succes met het zoeken en het fotograferen van de Photo Opps! Reageren
Tjeerd_s Geplaatst: 24 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 november 2006 He, many thanks...! Had camera niet tussen de wapens verwacht... Morgen ff zoeken en dan kiekjes maken! Grtz Reageren
Mastertuner Geplaatst: 25 november 2006 Rapport Geplaatst: 25 november 2006 Als ik het goed heb spawnt de camera in het Jonson house. Of verdwijnt deze wanneer je Los Santos verlaat, dus naar Badlands vertrekt? Dacht van niet Reageren
Preddy Geplaatst: 25 november 2006 Rapport Geplaatst: 25 november 2006 (bewerkt) Als ik het goed heb spawnt de camera in het Jonson house. Of verdwijnt deze wanneer je Los Santos verlaat, dus naar Badlands vertrekt? Dacht van niet Dat klopt inderdaad, de camera is gewoon het gehele spel te vinden in je slaapkamer in het Johnson huis. Ik neem aan dat je dit zegt naar aanleiding van het kaartje, dat het daar niet te vinden is? In dat geval is het denk ik hetzelfde als bijvoorbeeld met de vuurblussers, omdat die in een interieur spawnen zijn die niet op dezelfde manier te vinden als hoe de 'buiten liggende' wapens gevonden worden voor de kaartjes. Overigens heb ik zo snel niet een topic kunnen vinden waar dit ook is opgemerkt. >>> Door Dutchy3010: Geloof mij, dit is al zeker een keer opgemerkt... <<< Dacht ik al, maar kon het zogezegt niet vinden Bewerkt: 26 november 2006 door Preddy Reageren
Mastertuner Geplaatst: 26 november 2006 Rapport Geplaatst: 26 november 2006 (bewerkt) Ik neem aan dat je dit zegt naar aanleiding van het kaartje, dat het daar niet te vinden is? Nee, ik heb niets gezien op een kaartje Ik weet dit gewoon omdat ik vroeger de Photo opps al eens gedaan heb, en dan daar mijn camera gehaald Bewerkt: 26 november 2006 door -YokoZumi- Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 27 november 2006 Rapport Geplaatst: 27 november 2006 (bewerkt) Als we 't dan toch over kaarten, mappen en vindplaatsen hebben ... 't is mij opgevallen dat de kaart voor shotguns 3 plaatsen in las venturas aangeeft en dat de kaart voor combat-shotguns de plaatsen voor de gewone shotguns aangeven. Dit dus even ter info aan wikigta. Zou graag de combat-shotgun willen vergelijken met de sawoff-shotgun die weer mijn voorkeur heeft boven de gewone shotgun omdat ik met hitman 2 sawoff-shotguns heb Viel me ook op dat er geen dildo wordt aangegeven op de kaart voor dildo's terwijl die in elk politieburo te vinden is (doucheruimte). Bewerkt: 27 november 2006 door _KoE_Mzungu Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 27 november 2006 Rapport Geplaatst: 27 november 2006 Als we 't dan toch over kaarten, mappen en vindplaatsen hebben ... 't is mij opgevallen dat de kaart voor shotguns 3 plaatsen in las venturas aangeeft en dat de kaart voor combat-shotguns de plaatsen voor de gewone shotguns aangeven. Dit klopt ongeveer wel, dat was me pas geleden ook al opgevallen, alleen heb ik dat toen niet gelijk verbeterd. De gewone shotgun moest dus bij de garage in San Fierro liggen en de combat-shotgun bij The Four Dragons. Dat is bij deze veranderd. Je kunt deze helaas pas vinden als je de horseshoes en photo-ops hebt behaald. Het is verbeterd. Viel me ook op dat er geen dildo wordt aangegeven op de kaart voor dildo's terwijl die in elk politieburo te vinden is (doucheruimte). Dat komt omdat in de source van het spel deze wapens op een andere plaats staan. Binnenkort zullen die er ook op te vinden zijn . Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 27 november 2006 Rapport Geplaatst: 27 november 2006 (bewerkt) Ik heb gezien wat je aangepast hebt maar als ik het goed heb dan zijn de vindplaatsen verwisselt. Dus als ik op vindplaatsen shotguns klik zie ik de combat shotguns en vise versa. Dus waarschijnlijk niet zo simpel als het plaatsen van een extra balletje P.S. Ook in elk politieburo een shotgun, 9mm en 2 body armors. Bewerkt: 27 november 2006 door _KoE_Mzungu Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 27 november 2006 Rapport Geplaatst: 27 november 2006 Ik heb gezien wat je aangepast hebt maar als ik het goed heb dan zijn de vindplaatsen verwisselt. Dus als ik op vindplaatsen shotguns klik zie ik de combat shotguns en vise versa. Dus waarschijnlijk niet zo simpel als het plaatsen van een extra balletje Ik kan er niets anders van maken als dat je totaal gelijk hebt . Heb het dus veranderd... De kaartjes van de Combat Shotguns en de gewone Shotguns waren dus verwisseld. Bedankt voor de oplettendheid in ieder geval... P.S. Ook in elk politieburo een shotgun, 9mm en 2 body armors. Klopt.. Kijk maar in mijn post hierboven waarom dat is, dat heeft te maken met de source waaruit de kaartjes van WikiGTA gemaakt zijn . Reageren
Robinsky Geplaatst: 29 november 2006 Rapport Geplaatst: 29 november 2006 Het is ook wel handig dat ALS je doodgaat op het 2de eiland je daar bij dat ziekenhuis een garage is eaar ook in de rechterhoek een camera ligt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.