Jump to content

Hidden packages 95, 96, 97


Dx11

Recommended Posts

Ik heb een probleem, moet namelijk hidden packages 95 en 97 nog hebben, maar ik heb hele goeie wapens in me bezit die ik niet wil verliezen door het vliegveld binnen te gaan, is er ook een andere manier om binnen te komen, behalve door de detectiepoortjes?

of kan je ook je wapens terug krijgen als je er weer uitgaat, en zo ja hoe?

edit: 96 lag op het dak die heb ik al.

Bewerkt: door DX11
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een probleem, moet namelijk hidden packages 95, 96, en 97 nog hebben, maar ik heb hele goeie wapens in me bezit die ik niet wil verliezen door het vliegveld binnen te gaan, is er ook een andere manier om binnen te komen, behalve door de detectiepoortjes?

of kan je ook je wapens terug krijgen als je er weer uitgaat, en zo ja hoe?

Dat is geen probleem :). Als je namelijk door het poortje heen gaat, blijven je wapens buiten liggen, op het voetpad. Dus als je erdoorheen gaat, en je hebt de Hidden Packages gehaald, dan kan je de wapens buiten weer oppakken :sigaar:. Je raakt dus geen wapens kwijt als je door dat detectiepoortje gaat. Je kunt het vergelijken met de golfclub.

Link to comment
Delen op andere websites

Zodra je door de detectie poortjes gaat zullen je wapens buiten achterblijven. Als je weer naar buiten gaan zijn ze er nogsteeds en kun je ze weer oppakken. Dit is ook bij de detectiepoortjes van de golfbaan. Dus je kunt met een gerust hart de laatste packages ophalen.

Edit: Zoals Dutchy zei. Om toch nog nuttig te maken. Hidden Package 96 bevind zich boven op het vliegveld terminal. Hier heb je dus een heli voor nodig. Je hoeft daar dus niet voor door een detectie poort.

Bewerkt: door HerrieM
Link to comment
Delen op andere websites

oke bedankt ik was al bang dat ik alles kwijt was, is er wel een manier om met wapens binnen te komen of helemaal niet?

en ik heb nog 1 vraag, waar spawnt de 2e hunter (dus niet op de legerbasis) en kan iemand me even een duidelijke uitleg geven wanneer welke hunter waar spwant want dat snap ik dus niet.

Bewerkt: door DX11
Link to comment
Delen op andere websites

Bij het vliegveld is die mogelijkheid er niet. De enige mogelijkheid om binnen te komen is door de poortjes en dat betekent dus het achterlaten van je wapens. Bij de golfbaan kan het trouwens wel. Pak de auto die daar geparkeerd staat (Comet?) en rij die aan de linkerkant van de toegangspoort tussen het gebouw en het hekje door tot het einde. Nu kun je op de auto springen en daarna over het hekje de golfbaan op....

Link to comment
Delen op andere websites

Bij het vliegveld is die mogelijkheid er niet. De enige mogelijkheid om binnen te komen is door de poortjes en dat betekent dus het achterlaten van je wapens. Bij de golfbaan kan het trouwens wel. Pak de auto die daar geparkeerd staat (Comet?) en rij die aan de linkerkant van de toegangspoort tussen het gebouw en het hekje door tot het einde. Nu kun je op de auto springen en daarna over het hekje de golfbaan op....

ok bedankt, kan je ook niet een auto op een of andere manier het vliegveld in rijden ofz? mja, ik vraag me nu meer af hoe dat nou zit met die hunters, die 1 post hoger.

Link to comment
Delen op andere websites

waar spawnt de 2e hunter (dus niet op de legerbasis) en kan iemand me even een duidelijke uitleg geven wanneer welke hunter waar spwant want dat snap ik dus niet.

Deze spawnt op het Ocean Heli pad. Kijk op dit kaartje. Het is de rode bol onder aan op het eerste eiland. Volgense de omschrijving zal deze daar spawnen na het behalen van 100%

Ingame krijg je de melding dat deze spawnt na het behalen van 100 hidden packages. Ik weet niet zeker welke van de twee het is.

Link to comment
Delen op andere websites

waar spawnt de 2e hunter (dus niet op de legerbasis) en kan iemand me even een duidelijke uitleg geven wanneer welke hunter waar spwant want dat snap ik dus niet.

Deze spawnt op het Ocean Heli pad. Kijk op dit kaartje. Het is de rode bol onder aan op het eerste eiland. Volgense de omschrijving zal deze daar spawnen na het behalen van 100%

Ingame krijg je de melding dat deze spawnt na het behalen van 100 hidden packages. Ik weet niet zeker welke van de twee het is.

hij hoort er te komen na 100 packages want er is geen andere beloning dan, maar ik heb ook een keer gehoor dat als je 100 packages hebt voordat je iets anders hebt gedaan ofz dan komt die 1 het leger er eerst of naja ik weet het dus niet dus dat is meer de vraag wanneer spawnt die in het leger er dan?
Link to comment
Delen op andere websites

Een quote van Baffie met volgens mij alle mogelijk varianten van waar en wanneer:

Krijgen we dit probleem weer, het zit zo:

Je krijgt een Hunter na 100 Hidden Packages

Je krijgt een Hunter na Keep Your Friends Close...

  1. Als je de Hidden Packages nog niet hebt gehaald, en je haalt Keep Your Friends Close, dan staat deze op de legerbasis.
  2. Als je de Hidden Packages wel hebt gehaald, maar vóór je naar het tweede eiland zou kunnen (dus via vreemde omwegen) dan staat de Hunter op de legerbasis.
  3. Als de Hunter op de legerbasis staat, verschijnt de volgende op de Helipad in Ocean Beach
  4. Als de Hunter op de Helipad staat, verschijnt de volgende op de legerbasis
  5. Als je de Hidden Packages hebt gehaald, vóór Keep Your Friends Close, maar na Phnom Penh'86 verschijnt de Hunter als eerste op de helipad in Ocean Beach

Link to comment
Delen op andere websites

Een quote van Baffie met volgens mij alle mogelijk varianten van waar en wanneer:

Krijgen we dit probleem weer, het zit zo:

Je krijgt een Hunter na 100 Hidden Packages

Je krijgt een Hunter na Keep Your Friends Close...

  1. Als je de Hidden Packages nog niet hebt gehaald, en je haalt Keep Your Friends Close, dan staat deze op de legerbasis.
  2. Als je de Hidden Packages wel hebt gehaald, maar vóór je naar het tweede eiland zou kunnen (dus via vreemde omwegen) dan staat de Hunter op de legerbasis.
  3. Als de Hunter op de legerbasis staat, verschijnt de volgende op de Helipad in Ocean Beach
  4. Als de Hunter op de Helipad staat, verschijnt de volgende op de legerbasis
  5. Als je de Hidden Packages hebt gehaald, vóór Keep Your Friends Close, maar na Phnom Penh'86 verschijnt de Hunter als eerste op de helipad in Ocean Beach

dat bedoelde ik! heel erg bedankt, wel apart eigenlijk :schater::puh:
Link to comment
Delen op andere websites

Een quote van Baffie met volgens mij alle mogelijk varianten van waar en wanneer:

Krijgen we dit probleem weer, het zit zo:

Je krijgt een Hunter na 100 Hidden Packages

Je krijgt een Hunter na Keep Your Friends Close...

  1. Als je de Hidden Packages nog niet hebt gehaald, en je haalt Keep Your Friends Close, dan staat deze op de legerbasis.
  2. Als je de Hidden Packages wel hebt gehaald, maar vóór je naar het tweede eiland zou kunnen (dus via vreemde omwegen) dan staat de Hunter op de legerbasis.
  3. Als de Hunter op de legerbasis staat, verschijnt de volgende op de Helipad in Ocean Beach
  4. Als de Hunter op de Helipad staat, verschijnt de volgende op de legerbasis
  5. Als je de Hidden Packages hebt gehaald, vóór Keep Your Friends Close, maar na Phnom Penh'86 verschijnt de Hunter als eerste op de helipad in Ocean Beach

dat bedoelde ik! heel erg bedankt, wel apart eigenlijk :schater::puh:

sorry voor de dubbelpost, maar ik heb slecht nieuws, het bovenstaande klopt niet, ik heb keep your friends close nog lang niet gehaald maar net wel alle 100 hp's maar hij staat niet in ocean beach, er stond, hunter now available from the army barracks. oftwel de theroiën hierboven kloppen niet, helaas,! alles voor niks gedaan :( :( :( (ik wilde hem namelijk gebruiken voor een missie, ver voor copland, maar dat kan nu dus nooit! :(
Link to comment
Delen op andere websites

Het is heel simpel: De eerste keer dat je een Hunter verdient staat ie bij de legerbasis, de tweede keer verschijnt ie ook in Ocean Beach. Het maakt dus niet uit of die eerste keer is dat je Keep your friends close hebt gehaald of dat je eerst alle Hidden Packages hebt gehaald.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is heel simpel: De eerste keer dat je een Hunter verdient staat ie bij de legerbasis, de tweede keer verschijnt ie ook in Ocean Beach. Het maakt dus niet uit of die eerste keer is dat je Keep your friends close hebt gehaald of dat je eerst alle Hidden Packages hebt gehaald.
ja dat heb ik gemerkt, maar ik wil de hunter gebruiken voor een missie (eerder dan dat ik het politie pak heb) is het op geen enkele manier ongezien de hunter te pakken op de legerbasis?
Link to comment
Delen op andere websites

ja dat heb ik gemerkt, maar ik wil de hunter gebruiken voor een missie (eerder dan dat ik het politie pak heb) is het op geen enkele manier ongezien de hunter te pakken op de legerbasis?

Het is niet verplicht om te beschikken tot het politiepak om de "Hunter" te pakken op de legerbasis. Zonder politiepak kun je wel toetreden tot de legerbasis maar je zult dan wel beschoten worden. Als je gewoon uit de buurt van de soldaten blijft zul je vrijwel nergens last van hebben en kun je ongezien de "Hunter" pakken, om er vervolgens mee weg te vliegen. Pas alleen wel op dat er niet te veel soldaten staan bij de "Hunter", het kan redelijk irritant zijn dat je beschoten wordt terwijl je aan het opstijgen bent.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...