Jump to content

Hidden packages 95, 96, 97


Dx11

Recommended Posts

Edit: Zoals Dutchy zei. Om toch nog nuttig te maken. Hidden Package 96 bevind zich boven op het vliegveld terminal. Hier heb je dus een heli voor nodig. Je hoeft daar dus niet voor door een detectie poort.

Hier heb je niet zozeer een heli voor nodig.

Als je in de buurt van het vliegveldje naar die parkeerplaats om de hoek gaat en daar de sentinel xs ophaalt en je rijd naar het krommelandingsbantje.

Je gaat daar de hoek om en vanf het einde geeft je vol gas en je gaat onder de vleuges door en ver die billbord want dat is eigenlijk een schans.

Als je ongeveer in het midden bent dan druk je op de handbreak en dan ben je op het dakje en als je nog een bonusje wilt naast die billboard is nog een shotgun

Link to comment
Delen op andere websites

Het is heel simpel: De eerste keer dat je een Hunter verdient staat ie bij de legerbasis, de tweede keer verschijnt ie ook in Ocean Beach. Het maakt dus niet uit of die eerste keer is dat je Keep your friends close hebt gehaald of dat je eerst alle Hidden Packages hebt gehaald.
ja dat heb ik gemerkt, maar ik wil de hunter gebruiken voor een missie (eerder dan dat ik het politie pak heb) is het op geen enkele manier ongezien de hunter te pakken op de legerbasis?

Het is wel mogelijk. Het beste is om er met een helikopter vanuit het noorden heen te vliegen met voldoende bewapening. Als je geluk hebt staan er geen militairen rond de Hunter, als die er wel staan land je met je helikopter op het dak van het gebouw. Schiet met een sniper alle mensen neer die bij de Hunter staan. Je kunt nu veilig wegvliegen met de Hunter.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is heel simpel: De eerste keer dat je een Hunter verdient staat ie bij de legerbasis, de tweede keer verschijnt ie ook in Ocean Beach. Het maakt dus niet uit of die eerste keer is dat je Keep your friends close hebt gehaald of dat je eerst alle Hidden Packages hebt gehaald.
ja dat heb ik gemerkt, maar ik wil de hunter gebruiken voor een missie (eerder dan dat ik het politie pak heb) is het op geen enkele manier ongezien de hunter te pakken op de legerbasis?

Als je 'ongezien' bij de Hunter wil komen hoef je enkel met het watervliegtuig erheen te vliegen, dan kom je er redelijk ongemerkt naar binnen. Let wel: Redelijk, als je er eenmaal bent of bij de basis vliegt zullen de militairen reageren, het is gewoon een kwestie van snel zijn om de Hunter dan te pakken ;)

Mvg, Moonbeam

Excuus, soms ga ik vanzelf naar de 'willekeurigste' pagina ipv de laatste. Ik had dit geloof ik net niet door want ik kan moeilijk 10 minuten getypt hebben, aangezien Piet-Herr zoveel eerder was ;)

Bewerkt: door Moonbeam
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...