timmie1993 Geplaatst: 31 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2007 ow sry voor de vele spelfouten en mijn tip was al een beetje beschreven door andere mensen is light my pyre de laatste missie? Light my Pyre is niet de laaste missie. Dit kon je terugvinden op deze lijst van WikiGTA. Echter moet je er rekening mee houden dat enkele missie's in andere volgorde's kunnen zijn gedaan maar uiteindelijk is het niet mogelijk om Lighy my Pyre als laaste missie van de Storyline te doen. Dan vraag je je vast af, wat is dan wel de laaste missie van de Storyline? De laaste missie van de Storyline van VCS is Last Stand van Ricardo Diaz. Nog heel veel plezier met het uitspelen van VCS en VCs in het algemeen. jah ik heb hem net gehaald en ik zag dat er nog Ricardo Dias missies waren dus keek ik op de lijst en zag ik dat ik nog 2 missies moet doen (de 2 laatste van Dias) maar nog bedankt voor je tip Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.