The Big Ear Geplaatst: 24 november 2006 Rapport Geplaatst: 24 november 2006 (bewerkt) hoe moet je nieuwe dieren downloaden (waar?) en in welke map moet je die zetten enz.??? help me!? edit; het gaat hier dus over de eerste versie van zoo tycoon, de oude dus... Bewerkt: 24 november 2006 door The Big Ear Reageren
Damos Geplaatst: 24 november 2006 Rapport Geplaatst: 24 november 2006 Je kan deze dieren downloaden op de site van zoo tycoon en dan heb je een installer die ze automatisch in het spel zet. Reageren
The Big Ear Geplaatst: 24 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 november 2006 Je kan deze dieren downloaden op de site van zoo tycoon en dan heb je een installer die ze automatisch in het spel zet. dat wist ik, maar moet je ze dan niet in een speciale map zetten, en wie heeft er nog een goed site, waar veel dieren te downloaden zijn, want op de site van zoo tycoon staan ze toch ook niet lang allemaal?!... Reageren
Dx11 Geplaatst: 14 december 2006 Rapport Geplaatst: 14 december 2006 Beetje late reactie maar ik weet een beter antwoord: start het spel, er staat in het hoofdmenu iets van zoek naar updates ofz, en dan kies je voor internet, dan krijg je oa een yeti en andere dingen/dieren erbij, je hoeft dan niet met mappen te prutsen enz dat doet het spel voor je. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.