bronzenknieschijf Geplaatst: 24 november 2006 Rapport Geplaatst: 24 november 2006 bij de missie blast and dam is erg geen rondje wara je doorheen moet vliegen en dan uit het vliegtuig moet springen... hij is er gewoon niet:S ik het het al verschillende keren geprobeert maar hij is er niet.. dit zal vast aan mijn computer liggen dus miss wil iemand hem doen die dat rondje wel ziet.. of je heb miss een tip GTASAsf3.b
HerrieM Geplaatst: 24 november 2006 Rapport Geplaatst: 24 november 2006 (bewerkt) Gehaald: Dam and Blast + Respect Geen idee waarom je dan de corona niet kan vinden. Veel plezier ermee. Als tip kan ik zeggen dat het rondje erg hoog zit. Let op de markering op de radar. Als het een vierkant is zit je op de juiste hoogte. Zolang het een driehoek is niet. Wijst de driehoek naar beneden dan zit je te hoog. Wijst de driehoek omhoog dan zit je te laag. Edit: ps. Zou je missie aanvargen de volgende keer in het savegame aanvraag forum willen plaatsen. Alvast bedankt. Bewerkt: 24 november 2006 door HerrieM
bronzenknieschijf Geplaatst: 24 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 november 2006 dat is een goede tip... dat wist ik eigenlijk geeneens... maar tog ik zie em op geen 1 hoogte... ik weet ongeveer hoe hoog die zit want k heb san andreas al keer eerder uitgespeeld (al 7x ben nu met m'n 8ste bezig) super bedankt... sorrie trouwens dat ik dit topic verkeerd heb geplaatst >>> Door GTA-Sheep: én dat je hebt gedubbelpost . Beide posten samengevoegd <<< >>> Door Dutchy3010: En verplaatst...<<<
Recommended Posts