hyn Geplaatst: 24 november 2006 Rapport Geplaatst: 24 november 2006 ik heb problemen met mods als ik mods instaleer met SAMI en als ik het handmatig doe met IMG tool 2.0 soms is het een complete installer maar weer niet werken het laad balkje blijft altijd int midden staan ergens loopt het fout denk ik al het met het ''gta3.img" bestand is !!!!ik word er helemaal waf tuut stapel gek van!!!! help mij aub Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 24 november 2006 Rapport Geplaatst: 24 november 2006 ik heb problemen met mods als ik mods instaleer met SAMI en als ik het handmatig doe met IMG tool 2.0 soms is het een complete installer maar weer niet werken het laad balkje blijft altijd int midden staanergens loopt het fout denk ik al het met het ''gta3.img" bestand is !!!!ik word er helemaal waf tuut stapel gek van!!!! help mij aub Heb je soms versie 2 van GTA San Andreas? Die versie is niet modbaar, jammer genoeg. Je kunt hem echter wel downgraden, met deze patch. Jouw oude savegames zullen dan niet meer werken, helaas, maar je kunt dan wel modden . Reageren
hyn Geplaatst: 24 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 november 2006 (bewerkt) nee ik zie in de readme 1.0 staan en ik heb nog problemen met het geluid je weet wel die bug maar ik zal ook nog eens kijken mar hoe komt het dat het balkje ong. in het midden blijft staan? maar ik heb wel nog hulp nodig >>> Door Dutchy3010: Dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik voortaan even de edit-knop, die je rechtsonder in je post kunt vinden.<<< Bewerkt: 24 november 2006 door hyn Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 24 november 2006 Rapport Geplaatst: 24 november 2006 Wil je aub niet dubbelposten? bedankt. Zéker niet om deze reden! Ik denk toch dat je de mods verkeerd geinstalleerd hebt, aangezien je zeker weet dat je wel versie 1 hebt. Volg de deze 2 tutorials goed om mods te installeren: - Tutorial 1, voor de IMG tool 2.0 - Tutorial 2, voor SAMI Ikzelf gebruik liever de IMG tool, omdat SAMI er nog wel eens een zooitje van wil maken bij sommige mods. Reageren
hyn Geplaatst: 24 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 november 2006 (bewerkt) ik zei niet dat ik het zeker wist maar geef mij aub een andere link omdat die ene link werkte niet voor de downgrade Bewerkt: 24 november 2006 door hyn Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 24 november 2006 Rapport Geplaatst: 24 november 2006 Kennelijk heeft Dutchy een fout gemaakt bij het posten van de link. Download de patch >hier<. Deze link werkt gelukkig wel. Het installeren van de patch is simpel, gewoon uitpakken, het programmaatje opstarten en hij patcht je GTA SA automatisc. Succes! >>> Door Dutchy3010: Je hebt gelijk... Ik had iets fout gedaan met de codes... Goed dat je het zag <<< Reageren
hyn Geplaatst: 24 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 november 2006 (bewerkt) kunnen jllie dan als jullie er hebben een paar goede mod sites geve???? alvast bedankt voor die patcher Bewerkt: 24 november 2006 door hyn Reageren
Moonbeam Geplaatst: 24 november 2006 Rapport Geplaatst: 24 november 2006 Een voorbeeld van een goede modsite is >Gta-Downloads<, ik denk dat je daar alles wat je zoekt wel zal vinden Mvg, Moonbeam+ Reageren
Typhoon Geplaatst: 24 november 2006 Rapport Geplaatst: 24 november 2006 kunnen jllie dan als jullie er hebben een paar goede mod sites geve????alvast bedankt voor die patcher Hey hyn Naast Moonbeam heb ik nog een paar sites: -GTAGamigo -GTAmods -GTAFilefront -GTAGaming -GTAGames -GTAGarage Dat zijn erg goede sites, daarnaast kan je ook nog op gta.pagina.nl kijken, hier vind je een overzicht met alle GTA sites, inclusief Mod sites. En Googlen kan nooit kwaad! Veel plezier met modden. Reageren
hyn Geplaatst: 24 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 november 2006 ik wil jullie allemaal bedaken HET WERKT >>> Door Dutchy3010: Stortvloed aan smileys verwijderd...<<< Reageren
Dare Devil Geplaatst: 2 december 2006 Rapport Geplaatst: 2 december 2006 (bewerkt) Maar bij mij dus niet, ik heb V2.0 en als ik hem heb gepatched (met de patch die jullie in de bovenstaande posts gaven) zit ik wel in V1.0 maar is echt elke savegame "corrupt". Ook is dit het geval bij alle V1.0 savegames die ik tot nu toe heb download. Mods heb ik nog niet gedownload en geprobeerd te installeren, aangezien ik graag eerst dat van die savegames will oplossen. P.S. 1ste post! Hallo allemaal! Bewerkt: 2 december 2006 door Dare Devil Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.