Jump to content

Pirates

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Welke vinden jullie mooier V1 of V2?

V1:

pocwb4.png

V2:

poc2bj1.png

Welke is mooier? ook rates :Y

Ik weet dat ik nog m'n naam erin moet zetten, maar waag het niet :puh:

Bewerkt: door .Antonio
Geplaatst:

Ik vind V1 mooier, want de blokjes in V2 zitten niet in de hele afbeelding. Waarom zitten ze daar eigenlijk :? Verder vind ik het mooie afbeelding, met dat vuur erachter.

80%

Geplaatst:

Opzich is de sig best mooi maar de achtergrond past niet bij je render, dat is een zeer groot -punt. Probeer een achtergrond te nemen die beter bij je render past. Wat piraatachtig, donkere kleuren. Ik weet wel dat hier donkere kleuren worden gebruikt maar niet de juiste. Misschien wat bruin-groenachtig. Nu even je render zelf. Bij de zijkanten van de hoed is de render plots zo licht. Dat vind ik niet mooi en onrealistisch.

V1 is de mooiste. Waarom? Erg simpel, de vierkantjes zijn niet zo mooi. De ene keer van die kleintjes en op andere plaatsen 'joekels van vierkanten :clown: '.

Verder valt hier niet veel over te zeggen denk ik.

70%

Geplaatst:

ik vindum koel, wel toevallig ik heb vanmiddag ook 1tje van pirates gemaakt (zie mijn sig) je krijgt van mij 75% op V1 want in V2 zie je allemaal blokjes idd!

:cya:

[NL]BoBo[FRL]

Geplaatst: (bewerkt)

V1, die blokjes zijn niet zo mooi vind ik.

75 %

Bewerkt: door wakkiegeslacht
Geplaatst:

k vind ook v1 mooier (omdat die blokjes niet mooi zijn in v2) voor de rest geef ik v1 een 8 en v2 een 7,5

dat vuur is wel cool gemaakt en volgens mij is er ook wat met de hoed gedaan

Geplaatst:
v1 vinden we met ons drieen

Dit hoef je echt niet tezeggen... ik kan zelf wel tellen hoor :ch:Dit is eignelijk een soort van post boost

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...