Ice Banana Geplaatst: 24 november 2006 Rapport Geplaatst: 24 november 2006 Rate's? Dit is gemaakt met powerpoint,ik heb er wel een eindje aangezeten hoor... IB Reageren
Crankeye Geplaatst: 25 november 2006 Rapport Geplaatst: 25 november 2006 Vette sig man! Ik vind John Lennon er zoiezo al cool uit zien maar w/e. De randen zijn mooi, en de brilglazen zijn ook erg mooi Score: 97% Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 25 november 2006 Rapport Geplaatst: 25 november 2006 Eerlijk gezegd vind ik hem niet zo mooi.. De tekst is bijna niet te lezen en wat is er eigenlijk allemaal aan het orgineel verandert? Reageren
Ice Banana Geplaatst: 25 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2006 (bewerkt) Klik Origineel... Het is de bedoeling dat de tekst bijna niet te lezen is... IB Bewerkt: 25 november 2006 door ICE BANANA Reageren
Thundercover Geplaatst: 25 november 2006 Rapport Geplaatst: 25 november 2006 Vergeleken met het orgineel is 'ie zeker verbeterd. Die balken zijn ook wel mooi, alleen jammer dat 'ie zwart/wit is. Dat heeft trouwens ook wel sfeer. Laat de letters duidelijk zien, of laat ze gewoon niks zien. Ik weet niet waarom je de afbeelding met Powerpoint hebt gemaakt, want met een normaal tekenprogramma had je snel hetzelfde bereikt. 70% Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.