ikt Geplaatst: 24 november 2006 Rapport Geplaatst: 24 november 2006 Als ik dubbelklik op de netwerk-indicator (of iets in die richting) dan zie ik dit: Nu is mijn vraag of dit wel gezond is . Internet werkt zonder problemen, maar ik vraag me steeds af wat dat rare ding is Reageren
Advancegta Geplaatst: 24 november 2006 Rapport Geplaatst: 24 november 2006 (bewerkt) Naar mijn weten betekent dit dat het netwerk wat je gebruikt beveiligd is. Maar zeker weet ik het niet aangezien het natuurlijk bij elke router anders is maar ik neem aan dat een slot toch iets met beveiligen te maken heeft. Ik heb ook even een screen gemaakt van mijn internet verbinding, waar je een slot bij ziet zijn beveiligd, zie je geen slot is het onbeveiligd, ik gebruik dus een onbeveiligd netwerk van mijn buren Bewerkt: 24 november 2006 door Advancegta Reageren
Preddy Geplaatst: 24 november 2006 Rapport Geplaatst: 24 november 2006 Heeft niet met beveiliging in de zin van WEP/WAP of iets dergelijks te maken. Het verschilt namelijk niet wanneer je op een WEP beveiligd netwerk zit of op een vrij toegankelijk netwerk zit... Althans bij mij niet. Als ik moet gokken dan wordt het een firewall. Reageren
Bassiej Geplaatst: 25 november 2006 Rapport Geplaatst: 25 november 2006 Het zin niet in je router, het is gewoon de status van je verbindin in WindowsXP. Je kan er komen via Start>netwerklocaties>netwerkverbindingen weergeven. Je ziet dan je draadloze verbinden met dat slotje. Dat betekend simpelweg dat de Firewall aan staat. Klik je met rechts op je verbinding>eigenschappen>geavanceerd>instellingen>uitschakelen>ok, dan zal het slotje verdwijnen en ben je niet beveiligd tegen hacker en ander kwaad.. Reageren
ikt Geplaatst: 25 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2006 Dus dit teken is niet kwaadaardig? Gelukkig Reageren
Bassiej Geplaatst: 25 november 2006 Rapport Geplaatst: 25 november 2006 Dus dit teken is niet kwaadaardig? Gelukkig nee totaal niet ! je bent beveiligd en dat lijkt me goed Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.