Jump to content

Hoeveel hidden packages heb jij?


Dx11

Recommended Posts

Ik ben al een tijd bezig met de hidden packages, heb er nu eindelijk 100 ben een tijdje wezen klooien met de sea sparrow :D en nu uiteraard met de hunter :D hoeveel hebben julie er nou? vroeg k me gewoon af..

Bewerkt: door DX11
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb er ook 100.

@bramboy, de Hunter komt bij 100 Hidden packages op het Helipad bij Ocean Beach. Ik heb ze net nog alle 100 gezocht, dan krijg je een melding van:

You've found them all, here's a little something...

Hunter delivered to Helipad in Ocean Beach.

Ofzo iets dan. :)

Bewerkt: door need my speed
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb er ook 100.

@bramboy, de Hunter komt bij 100 Hidden packages op het Helipad bij Ocean Beach. Ik heb ze net nog alle 100 gezocht, dan krijg je een melding van:

You've found them all, here's a little something...

Hunter delivered to Helipad in Ocean Beach.

Ofzo iets dan. :)

Ik heb ze alle 100 en een hunter in de legerbasis. Volgens mij krijg je een hunter in Ocean Beach als je het spel 100% hebt uitgespeeld. Check daarover eens dit topic.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb er ook 100.

@bramboy, de Hunter komt bij 100 Hidden packages op het Helipad bij Ocean Beach. Ik heb ze net nog alle 100 gezocht, dan krijg je een melding van:

You've found them all, here's a little something...

Hunter delivered to Helipad in Ocean Beach.

Ofzo iets dan. :)

Ik heb ze alle 100 en een hunter in de legerbasis. Volgens mij krijg je een hunter in Ocean Beach als je het spel 100% hebt uitgespeeld. Check daarover eens dit topic.

je hebt gelijk hoor je krijgt van de packages inderdaad in de army base, volgens mij krijg je die andere na de storyline.
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb er ook 100.

@bramboy, de Hunter komt bij 100 Hidden packages op het Helipad bij Ocean Beach. Ik heb ze net nog alle 100 gezocht, dan krijg je een melding van:

You've found them all, here's a little something...

Hunter delivered to Helipad in Ocean Beach.

Ofzo iets dan. :)

Ik heb ze alle 100 en een hunter in de legerbasis. Volgens mij krijg je een hunter in Ocean Beach als je het spel 100% hebt uitgespeeld. Check daarover eens dit topic.

je hebt gelijk hoor je krijgt van de packages inderdaad in de army base, volgens mij krijg je die andere na de storyline.

Geef dan is een verklaring waarom hij bij mij echt op het Helipad bij Ocean Beach staat (en nee, ik heb het spel nog niet 100% uitgespeeld).

post-2894-1164728711.gif

Hier is ook nog m'n savegame:

http://rapidshare.com/files/5183082/GTAVCsf7.b.html

Bewerkt: door need my speed
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb er ook 100.

@bramboy, de Hunter komt bij 100 Hidden packages op het Helipad bij Ocean Beach. Ik heb ze net nog alle 100 gezocht, dan krijg je een melding van:

You've found them all, here's a little something...

Hunter delivered to Helipad in Ocean Beach.

Ofzo iets dan. :)

Ik heb ze alle 100 en een hunter in de legerbasis. Volgens mij krijg je een hunter in Ocean Beach als je het spel 100% hebt uitgespeeld. Check daarover eens dit topic.

je hebt gelijk hoor je krijgt van de packages inderdaad in de army base, volgens mij krijg je die andere na de storyline.

Geef dan is een verklaring waarom hij bij mij echt op het Helipad bij Ocean Beach staat (en nee, ik heb het spel nog niet 100% uitgespeeld).

post-2894-1164728711.gif

Hier is ook nog m'n savegame:

http://rapidshare.com/files/5183082/GTAVCsf7.b.html

wat heb je al wel gedaan dan? de storyline uitgespeeld? kan je even een lijstje geven met dingen je al al wel compleet hebt, dan kan ik het even uitzoeken. Bewerkt: door DX11
Link to comment
Delen op andere websites

Storyline uitgespeeld, 100 Hidden Packages, ik moet nog 4 of 6 Rampages, ik moet nog alle Unique Stunts doen, ik heb alle zij missies (zoals bijvorbeeld van de Cubanen of die van de telefoon) gedaan, ik heb de Shooting Range voltooid, ik geen Vigilante of Paramedic ofzo iets voltooid, ik heb alle bedrijf missies voltooid op de Pole Position na, en dat is het geloof ik wel allemaal. Voor meer detail kan je m'n savegame downloaden. :)

Bewerkt: door need my speed
Link to comment
Delen op andere websites

Storyline uitgespeeld, 100 Hidden Packages, ik moet nog 4 of 6 Rampages, ik moet nog alle Unique Stunts doen, ik heb alle zij missies (zoals bijvorbeeld van de Cubanen of die van de telefoon) gedaan, ik heb de Shooting Range voltooid, ik geen Vigilante of Paramedic ofzo iets voltooid, ik heb alle bedrijf missies voltooid op de Pole Position na, en dat is het geloof ik wel allemaal. Voor meer detail kan je m'n savegame downloaden. :)
het is ook zo, de eerste hunter die je krijgt is op de legerbasis en de 2e op het ocean beach platform. je krijgt er 1 bij alle hidden packages en 1 als je de storyline voltooid, dus dit klopt gewoon hoor. maar ik heb wel de hidden packages maar niet de storyline en heb hem dus (helaas) op de army base staan.

de volgorde maakt niet uit, en ik kan je savegame niet downloaden want ik heb het op de xbox.

Bewerkt: door DX11
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...