Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

poe poe, je dwingt me :-(

Ik vind de achtergrond wel leuk gemaakt... Je render is goed ge... ehm.. ge'renderd ^^ alleen volgens mij verder niet heel veel meegedaan. Je hebt een beetje een grijze border... neem geen border of een andere border, want grijs past er niet bij. Over je text... dat is echt het grootste minpunt :N Het lettertype past er neit bij, je text is te groot. De kleur past er neit bij... ik vind dat echt zeer jammer probeer daar wat meer aan te doen... daardoor is het een 7/10 ;)

Geplaatst:
poe poe, je dwingt me :-(

Hehe :puh:

Ik heb de border maar weggelaten, wat je nu bij de randen ziet zijn lichteffecten. Ik vond de render zo wel leuk, dus ik hoefde er weinig aan te doen. Ik heb de tekst een ander kleurtje en lettertype gegeven, en ik heb hem wat kleiner gemaakt. Hier is hij dan:

V2:

design7copypz9.jpg

Nog meer rates? :D

Geplaatst:

het lettertype is bij v2 nu veel mooier geworden

verder moet je zeker fotoshop hebben om de special effects te kennen want in mijn ogen is er nog niet heel veel veranderd van v1 naar v2

voor de rest wel mooi 7,5/10

Geplaatst:

De render is mooi uitgewerkt maar ik vind de achtergrond nogal wazig en er niet bijpassen. Ik zou de sig ook wat kleiner maken, en dan een mooie achtergrond erbij maken met kleuren die erbij passen. Dan nog een mooi lettertype en je sig is heel mooi. Ik moet wel toegeven dat ik het zelf niet beter kan.. :Y

Geplaatst:

watn een haast voor rates nouja dan doe ik het ook maar

die anime sigs vind ik altijd heel erg mooi omdat het toch niet lang zo simpel is als de meeste mensen denken. ook is het moeilijk om er een goede achtergrond bij te vinden omdat de kleuren meestal al wel gelijk zijn

bij jou is dit echter niet het geval ik vind dat meisje pefect gecombineert met de achtergrond

waar ik echter wel een beetje duizelig van werd

je naam :De tekst dus vind ik wel wat aan de slappe kant misschien kun je die de volgende keer(voor een hogere rate van mij) wat meer in het plaatje voegen waardoor het meer een geheel word(eigen mening dus)

en voor de mensen die een hoge rate aan voelen komen : die geef ik niet omdat dat meisje bijna naakt is dus

gefeliciteerd met je cijfer m4x want met een

9/10ga je prima de groote kerels weer inhalen met je creatie

verder heb ik er niks op te zeggen behalfe dat je vooral zo moet door gaan want elke keer kan je er toch weer een hoog cijfer er van maken

als iemand vind dat ik verkeerd ge-rate heb stuur me dan maar een mailtje dan zal ik het aanpassen als ik vind dat je gelijk hebt 8)8)0_0_O_:dans:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...