Jump to content

iemand tips

nickdezot

Recommended Posts

Kan er iemand mij wat tips geven over de volgende dingen?

- Drive, bike en cycle skills naar omhoog halen.

- Bij het inbreken : met wat en waar kan ik het meeste geld verdienen?

- Welke propertie is het beste in Los Santos?

- Soms kom ik op straat een neger tegen (heeft een wapen vast en meestal veel geld) en alsk er dichtbij ga staan kan ik de keuze maken om positief of negatief te antwoorden, mar wat ik ook doe, er gebeurt nix? Ik zie hem ook dealen denk ik , wat moet ik bij deze vent doen?

Waar verdien je het snelst geld mee? vigilante, ambulance, taxi, firetruck?

thx ;)

Delen op andere websites

- Drive, bike en cycle skills naar omhoog halen.

Gewoon veeeeel rijden :puh:

- Bij het inbreken : met wat en waar kan ik het meeste geld verdienen?

Niet, gokken levert meeste poen op.

- Welke propertie is het beste in Los Santos?

welke je het leukst vindt ? Je verdient met geen enkele propertie bakken met geld.

- Soms kom ik op straat een neger tegen.......

Dealer, afschieten heb meestal wel wat poen op zak. Trouwens niet gemekrt dat je bij die dealers ja of nee kan doen...zal is kijken als je ja zegt of dat dan geld kost ( ofwel je waarschijnlijk drugs gekocht hebt wat verder van geen betekenis is voor het spel btw. )

Delen op andere websites

ok thx en ff nog een vraagje over het inbreken, voor OG Loc moest je eens iets gaan stelen in het huis van die manager ofzo, kan je in dat huis ook snachts inbreken, ik kan het alleen niet proberen want ik vind dat huis niet meer :puh:

Delen op andere websites

ok thx en ff nog een vraagje over het inbreken, voor OG Loc moest je eens iets gaan stelen in het huis van die manager ofzo, kan je in dat huis ook snachts inbreken, ik kan het alleen niet proberen want ik vind dat huis niet meer :puh:

Dat huis is iets ten westen van de Vinewood letters in Mulholland

Delen op andere websites

- Soms kom ik op straat een neger tegen.......

Dealer, afschieten heb meestal wel wat poen op zak. Trouwens niet gemekrt dat je bij die dealers ja of nee kan doen...zal is kijken als je ja zegt of dat dan geld kost ( ofwel je waarschijnlijk drugs gekocht hebt wat verder van geen betekenis is voor het spel btw. )

Maar hoe zit het dan dat je een joint kan roken (wat ik zag in het filmpje?)

ik heb niemand er iets over horen zeggen dat hij het heeft gezien.. wel een die het over een missie had met 'n waterpijp ofzo.. maar niet dat je zo zelf een joint kon roken.. (netzoals bij gta 2 als je ff wachte dat hij dan een peuk rookte.. of bij gta vc door 'n code) ?

sorry dat ik 'n beetje offtopic reageer maar om hier nou speciaal een nieuw topic voor aan te maken..

Groetjes

Delen op andere websites

als je bij een dealer staat en je drukt positief of negatief je krijgt niks omdat je de dealer weg stuurt vet stom kan er nix van kopen.

jah ook al druk je op positief dan zegt ie iets negatief <_<

Ik werd zelfs een keer neergeschoten omdat ik negatief antwoorde

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...