Geplaatst: 25 november 200618 jaren comment_548759 Heej allemaal, kan iemand mijn savegame halen, je moet naar de drivingschool (je staat er al dichtbij) en dan alles goud halen. thx maarten P.S. ik heb versie 1 GTASAsf5.b
Geplaatst: 25 november 200618 jaren comment_548760 Gehaald: Back to School De Super GT, Bullet en Hotknife staan buiten de driving school geparkeerd. The 360 - Goud The 180 - Goud Whip and Terminate - Goud Pop and Control - Goud Burn and Lap - Goud Cone Coil - Goud Wheelie Weave - Goud Spin and Go - Goud P.I.T. Maneuver - Goud Alley Oop - Goud City Slicking - Goud Wat ik zelf bijzonder vond is dat je nog maar 1 goud had, maar dat dit wel "the 90" is. In mijn ogen de lastigste test van de driving school Veel plezier met je eigen savegame Bewerkt: 25 november 200618 jaren door HerrieM
Geplaatst: 25 november 200618 jaren Auteur comment_548763 nee, ik kwam erachter dat ik ook gewoon die van mezelf kan plaatsen maar hartstikke bedankt
Heej allemaal,
kan iemand mijn savegame halen, je moet naar de drivingschool (je staat er al dichtbij) en dan alles goud halen.
thx maarten
P.S. ik heb versie 1
GTASAsf5.b