Cosmo Geplaatst: 25 november 2006 Rapport Geplaatst: 25 november 2006 Weet iemand of er een mod bestaat van de bmw 320 i ????!!?!? Want ik ben al eeen tijdje aan het zoeken maar zonder resultaat mvg cosmo Reageren
Velaro Geplaatst: 25 november 2006 Rapport Geplaatst: 25 november 2006 Weet iemand of er een mod bestaat van de bmw 320 i ????!!?!?Want ik ben al eeen tijdje aan het zoeken maar zonder resultaat mvg cosmo Hier vond ik er één. Jammergenoeg geen screens of details, maar je kan hem eens proberen en kijken of hem je bevalt. Er zullen er nog wel meer te vinden zijn als je bij google als sleutelwoorden 'download gta sa bmw 320i' gebruikt. Reageren
Mb. Geplaatst: 25 november 2006 Rapport Geplaatst: 25 november 2006 Hallo :W Ik heb ook even voor je gezocht, ik heb een BMW 330i gevonden. Hij ziet er In-game heel mooi uit, want ik gebruik hem ook. De handling is ook goed. *KLIK* Dit ie eigenlijk ook een 320i, maar dan met 1 liter meer cilinder capaciteit In-game merk je er niks van Reageren
GTA_XP Geplaatst: 25 november 2006 Rapport Geplaatst: 25 november 2006 Hier vind je een heleboel wagens. KLIK! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.