Jump to content

Resolutie veranderen

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo, ik heb zojuist GTA San Andreas geleend bij een vriendje. Alleen nu heb ik een probleem: Mijn videokaart ondersteund geen 32 bits, terwijl hij wel genoeg videogeheugen heeft voor San Andreas.

Als ik opstart krijg ik de melding:

Cannot find 800x600x32 video mode.

Ik denk dat ik de oplossing weet:

Mijn vriendje kan zijn resolutie wel op 16 bits zetten, en dat kan onze computer ook, dus wilt iemand zo vriendelijk zijn om San Andreas op te starten, de resolutie veranderen naar 640x480x16 en dan weer afsluiten, en het gta_sa.set bestand aan mij te geven.

Alvast bedankt en het liefst ASAP.

Met vriendelijke groeten,

Flitskikker

Geplaatst: (bewerkt)

Hey ik heb het voor je gedaan.

De set zit in de bijlage. Hopelijk werkt het bij je.

Bewerkt: door HerrieM
Geplaatst:

:cry: Nee, het werkt niet. Hij blijft proberen op te starten in 800*600*32.

Is er geen één manier dan om hem te laten opstarten in ...*...*16 ?

Aub, kom met een antwoord want ik wil zo snel mogelijk San Andreas spelen. :cry:

PS: Kom aub niet met een antwoord: koop een nieuwe videokaart, want deze is nog goed, hij ondersteund alleen geen 32 bit.

Geplaatst:

Ik weet niet zeker hoe het kan dat hij wil opstarten in 32 bit. Volgens mij heb ik zelf altijd de default voor screenresolutie aanstaan en dat is 800x600x16

Kun je AUB kijken? Het liefst wil ik GTA_SA.set met een resolutie van 640x480x16

PS: Als je SA voor het eerst installeerd, staat de resolutie ingesteld op 800x600x32.

Bewerkt: door Flitskikker
Geplaatst:
PS: Als je SA voor het eerst installeerd, staat de resolutie ingesteld op 800x600x32.

Je hebt gelijk. Bij het weghalen komt hij toch op 32 bits.

Misschien dat de set die ik nu heb meegeleverd beter werkt. De vorige waren een hoop instellingen al eens veranderd. Hier heb ik een schone set die ingesteld staat op 640x480x16

Geplaatst:

:cry: Het werkt nog steeds niet!!!!!

***computer!

Kan ik mijn computer laten denken dat hij 32 bits heeft of kan ik er op een andere manier ervoor zorgen dat SA niet opstart in 32 bits (exe bewerken?).

AUB help mij, want ik wil San Andreas spelen :cry:.

Je kan toch bij configuratiescherm instellen hoeveel bits die gebruikt of zoiets? Ik weet niet of het werkt, maar dan moet je naar 'Beeldscherm' en dan bij het tabblad 'Instellingen' gaan. Daar kan je hem dan op 16 bits zetten. Misschien werkt het niet maar je kan het toch proberen.

Bewerkt: door Little Mister
Geplaatst:

Hey Flitskikker

Welke versie heb je? Als het versie 1 is kun je misschien de patch voor versie 1.01 plaatsen. Deze verhelpt namelijk ook een paar kleine Display bugs. Dus misschien is het een optie.

Hier kun je hem downloaden. Het is een gok, maar het proberen waard.

AARGH! Dat werkt ook al niet :@.

Is er geen tooltje te vinden waarmee je de resolutie kan veranderen zonder SA op te starten?

Hier is BTW een screen van de foutmelding:

http://img134.imageshack.us/img134/1989/screen123oh1.png

En van mijn instellingen:

screen124nx4.png

Zie je? Geen 32 bits!

PS: Ik heb een Vista skin voor Windows XP, dus geen Vista zelf.

Geplaatst:
AARGH! Dat werkt ook al niet :@.

Is er geen tooltje te vinden waarmee je de resolutie kan veranderen zonder SA op te starten?

Hier is BTW een screen van de foutmelding:

http://img134.imageshack.us/img134/1989/screen123oh1.png

En van mijn instellingen:

screen124nx4.png

Zie je? Geen 32 bits!

PS: Ik heb een Vista skin voor Windows XP, dus geen Vista zelf.

Waar heb je die Vista skin vandaan? wil ik ook.

Maar wat zijn je pc specs? ligt het niet aan je videokaart, zo ja dan heb je een andere videokaart nodig.

Mijn specs zijn:

Intel Pentium III ~1,2GHz

320 MB RAM geheugen

119 GB vrije hardeschijf ruimte

Windows XP Professional

Intel 82850 64 MB videokaart met updated drivers (16/24 bits dus)

CD/DVD ROM station 48X

Intel Geluidskaart

Bestaat er dan zo'n tooltje waarmee je de resolutie kan veranderen zonder SA op te starten?

~~~~

Offtopic:

Voor de Vista skin:

STAP1

Update jouw versie van uxtheme.dll met deze tool.

Je Windows kan er nu raar uitzien, maar dat is verholpen als je je computer opnieuw opstart.

STAP2

Download de Aero Style Skins en installeer ze. De map staat goed waar ze moet installeren, dus daar moet je niets aan veranderen.

• 8 maanden later...
Geplaatst:

Ik heb ook zo'n melding van : cannot find 800x600x32 video mode'

kan 1 van jullie misschien zijn settings op 640x...x16 zetten en dan die gta_sa.set aan mij doorsturen>

alvast bedankt :tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...