mijnnaamisbart Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 Hallo beste mensen, ik ben nieuw hier, en heb me geregistreerd om dat ik dit zelfde probleem heb. Ik weet dat het een oude post is maar er is nog steeds geen oplossing voor dit probleem. Ja een nieuwe video kaart plaatsen, maar dat wil ik niet. GTA VC en III deed het goed, maar nu wil ik SA, er moet toch een instelling verander kunnen worden zodat je dit ook met 24bit kan spelen (slechtere kwaliteit). Groet, Bart Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 (bewerkt) Welkom op het forum mijnnaamisbart In SA kan je alleen 16 en 32 bit instellen, geen 24 bit. Stel anders je scherm in op 16 bit en start SA dan nogmaals. Zoals je in dit topic kan lezen is hier geen simpele oplossing voor. Maar als je daadwerkelijk van de graphics van SA wilt genieten zal je die toch met 32 bit moeten bekijken. Overweeg nog maar eens om een goede videokaart aan te schaffen. @ phantom: Daar gaat het hier niet om en het spel is ook bijna 4 jaar oud. Bewerkt: 20 juli 2008 door _KoE_Mzungu Reageren
De Stofzuiger Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 @_KoE_Mzungu De meeste pc's die geen 32 bit ondersteunen zijn zo oud/traag dat een videokaart update niet uitmaakt, dan kunnen ze het beste een nieuwe pc kopen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.