.Syfes Geplaatst: 25 november 2006 Rapport Geplaatst: 25 november 2006 Welke film was het engste wat je ooit hebt gezien de mijne alsinds was toch :Resident Evil vond ik pas eng Ik kon er een maand niet van slapen zo erg was Reageren
ArticLight Geplaatst: 25 november 2006 Rapport Geplaatst: 25 november 2006 Welke film was het engste wat je ooit hebt geziende mijne alsinds was toch :Resident Evil vond ik pas eng Ik kon er een maand niet van slapen zo erg was Resident Evil is vrij eng ja, ook de engste die ik heb gezien. Maar je moet er maar eens een game van spelen dude! Je schrikt je de pleures als er zo'n zombie vlak voor je uit de lucht valt Mvg, ArticLight Reageren
nick Geplaatst: 25 november 2006 Rapport Geplaatst: 25 november 2006 Zou het niet weten Ik maak van horror film's meestal comedie's. Bijvoorbeeld als een zombie ofzo steeds iemand belt, met zon wazige stem, zeg ik altijd die krijgt een hogetelefoon rekening ofzo. Ik maak er altijd comedie's van :P. Reageren
Juju Geplaatst: 25 november 2006 Rapport Geplaatst: 25 november 2006 Ik vind The Excorcist en The Ring. The Excorcist is vooral eng omdat 't echt gebeurd is. Voor de rest zijn er niet echt super enge films. Ik hou niet van die Reuze Insecten films, meer van geestenfilms en alles wat daarbij hoort. Reageren
ikt Geplaatst: 25 november 2006 Rapport Geplaatst: 25 november 2006 Sesamstraat Nee, maar The Ring vond ik eng. Ik was toen steeds bang dat er een wjif uit de TV komt Reageren
Bright Geplaatst: 25 november 2006 Rapport Geplaatst: 25 november 2006 ik heb al heel veel horror films gezien maar ik kan er niet echt 1 aanwijzen die ik de engste vind. ik kick juist meestal op dat soort films bijvoorbeeld als het over een groepje mensen in het bos gaat(blair witch project) dan ga ik meestal ook een beetje rond hange met een paar vriende bij het bos Reageren
Ice Banana Geplaatst: 25 november 2006 Rapport Geplaatst: 25 november 2006 Engste Horror? The ring... Een "Vrouw" die gewoon uit de tv komt,je moet het maar eens meemaken zeg.... Maar ik zie hem nogal liefst in de remake in Scary movie 3! echt doodgrappig Reageren
Pitbull Geplaatst: 25 november 2006 Rapport Geplaatst: 25 november 2006 Kan dit niet beter naar 'beeld en geluid'?? ontopic: Engste film......ff nadenken.......ik ben niet snel bang ofzo dus ik heb er geen flauw idee van. Reageren
Dx11 Geplaatst: 25 november 2006 Rapport Geplaatst: 25 november 2006 ik vond the ring eigenlijk niet zo eng, the grudge is veeel beter en enger. saw (1,2,3) is trouwens, naja niet echt eng, maar wel heeeel smerig... Reageren
44192_1485553188 Geplaatst: 25 november 2006 Rapport Geplaatst: 25 november 2006 Ik heb veel thrillers gezien, maar tot nu toe waren ze niet eng. Reageren
Preddy Geplaatst: 25 november 2006 Rapport Geplaatst: 25 november 2006 Gedeeltes van IT toen ik 5 was. Sindsdien eigenlijk niet echt meer een enge film gezien. IT op latere leeftijd zien tipte er ook niet meer aan. Thrillers worden wat voorspelbaar, horrors zijn soms haast lachwekkend. Alleen met de Home Cinema Set keihard aan is het wel schrikken geblazen, maar dat ligt dan meer aan het lawaait dat dat ding produceert dan aan de film . Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 25 november 2006 Rapport Geplaatst: 25 november 2006 Barry Pooter op Mastermovies zo da's eng die stemmen. Die zijn niet hellemaal lekker. Reageren
Blizz Geplaatst: 25 november 2006 Rapport Geplaatst: 25 november 2006 The ring ! We waren in Center Parcs met vrienden in eenzelfde huisje en onze ouders waren naar een optreden ofzo in de eetzaal ofzo. Wij kregen een babysit (why ) en rond 23 h begon The Ring. Wij allemaal gezellig kijken naar The Ring toen plots de telefoon ging We durfden eerst niet opnemen (jaja,...) toen dat de babysit uiteindelijk opnam. Het was de vader van de andere familie om pillen te brengen ofzoiets... Ik en mijn zus en haar vriendin gezellig helemaal alleen in het donker met de fiets door Center Parcs Lekker bangelijk want de nachtverlichting ging niet... Daarom vind ik The Ring de ergste film. Reageren
Proximitus Geplaatst: 25 november 2006 Rapport Geplaatst: 25 november 2006 (bewerkt) The excorsist en The Ring vond ik ook de engste.. meestal vind ik horrors niet eng om het geen wat er in komt, maar meer de manier waarop het erin komt. Stel dat je zo'n wijf (zoals uit de ring, of the grudge ofzo) ziet lopen, als ze dan heel mank,zombie-achtiglopen, vind ik heel eng om te zien. ook als je rare gezichten ineens in beeld krijgt, vind k ook niet super om te zien blair witch project bijv. vind ik niet zo heel eng. Bewerkt: 25 november 2006 door Proximitus Reageren
Ice Banana Geplaatst: 25 november 2006 Rapport Geplaatst: 25 november 2006 TBP is wel eng als je het hoort vertellen van anderen hoor,echt waar ik zit weer te schaken als ik er aan denk Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.