Jump to content

Engste film die je ooit hebt gezien

Recommended Posts

• Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Clowntje_93

4

• Ice Banana

2

• Bright

2

• NilsHolgersson

2

Geplaatst: (bewerkt)

jasson VS freddy met vrienden zit er een met het geluid te klooien hoorde je door heel het huis WAAAAAAAAAAAHHH tjsak bam AAAAAAH sprongen allemaal naar de uitknop van DVD

Bewerkt: door GTAVC
Geplaatst:

een x toen kwamen een paar vrienden bij mij ginge we de ring kijken, een van hun was een beetje angstbroek en schrok al toen er op de heenweg naar mijn huis een hond achter hem aan ging renne en blaffen.

toen zaten we de film te kijken en net op zoeen spannend stukje zeg ik zo in zijn oor:"boe!" hij schrikt zich echt helemaal de t*r*ng hehe dat was lol, maar de engste film die ik ooit heb gezien is denk ik...de exorcist

• 5 maanden later...
Geplaatst:

the ring en resident evil

was gewoon te bang om te slapen door die 2 films doom 3 ook wel een beetje dan dacht iuk steeds dat er zon monster opeens bove je lag te kwijle

Geplaatst: (bewerkt)

The ring&ring II en saw II.Die andere saws weren niet griezlig>saw I en III

Bewerkt: door sevaboy
Geplaatst:

George die met die haai.Ik zag hem toen ik 8 was en sinds dien kon ik niet echt meer tegen dat soort films... :$

Geplaatst:
The Excorcist is vooral eng omdat 't echt gebeurd is.

Haha, The Exorcist echt gebeurd, wie heeft je dat wijs gemaakt? :schater:

De engste film die ik ook heb gezien is Pet Sematary. Die moeten jullie ook maar eens kijken. Vooral de scenes met Zelda.. ik durfde toen een tijd niet meer alleen naar zolder. :clown:

Geplaatst:
Gedeeltes van IT toen ik 5 was. Sindsdien eigenlijk niet echt meer een enge film gezien. IT op latere leeftijd zien tipte er ook niet meer aan.

Hier hetzelfde, alleen heb ik hem gezien toen ik 3 was. Verdomme, ik sliep toen een week bij m'n ouders in bed omdat ik bang was dat Pennywise onder m'n bed zat. Laatst heb ik hem nog eens gezien en toen viel ie wel mee, maar het blijft eng voor me omdat ik me nog die beelden herinner van 11 jaar geleden.

Geplaatst:

Ik vind geen een Saw griezelig, en vies zijn ze nou ook weer niet echt.. :clown:

Geplaatst:

Ik vind geen een Saw griezelig, en vies zijn ze nou ook weer niet echt.. :clown:

Geplaatst:

Toen ik vroeger nog klein was keek ik naar Freddy Krueger en ik was altijd héél bang, nu niet meer !

Woetsha.

Geplaatst:

exercist .. ik zeg verder niks want wieweet lezen mensen dit die de film nog willen kijken :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...