Dare Devil Geplaatst: 5 mei 2007 Rapport Geplaatst: 5 mei 2007 The Sixth Sense is één meest enge films die ik ooit heb gezien, hij is niet visueel eng, maar het is echt zo'n mindfucker. Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 5 mei 2007 Rapport Geplaatst: 5 mei 2007 Ja en The Others. Dat is ook zo'n creepy film zonder "gore". Maar wel meesterlijk Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 5 mei 2007 Rapport Geplaatst: 5 mei 2007 ik denkt. I Know What You Did Last Summer. die is best wel lekker met zo'n haak. Reageren
RobertSA Geplaatst: 7 mei 2007 Rapport Geplaatst: 7 mei 2007 Laatst Wrong Turn gezien op Talpa, die ene mutant was echt zwaar eng met die misselijke lach.. :$ Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 7 mei 2007 Rapport Geplaatst: 7 mei 2007 The Ring! Scarface niet echt. Scarface? Nee man dat is gewoon een actie/gangster film. Ik snap niet wat je daar eng aan vindt. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 7 mei 2007 Rapport Geplaatst: 7 mei 2007 Toen ik klein was was ik bang voor haaien uit een James Bond film. Ik weet niet meer welke, maar ikd acht de hele tijd dat er een luik onder me open ging waardoor ik in een bak met water en haaien zou vallen Nu vind ik de engste film eh... Geen idee, ik vind films niet meer eng nu. Reageren
Squidward Geplaatst: 7 mei 2007 Rapport Geplaatst: 7 mei 2007 De enige horrorfilm die ik echt eng vond(en nog steeds), The Blair Witch Project, gvd dat was me echt even schrikken! Zo moet nou echt een horrorfilm zijn En The Ring had ook wel wat schrikmomenten. Reageren
David22 Geplaatst: 10 mei 2007 Rapport Geplaatst: 10 mei 2007 The Blair Witch Project ENG!!!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.