nickdezot Geplaatst: 11 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2004 Ik zit nu bij dei missie met sweet, dat hij in een motel is en dat de fbi binnenvalt en dat je hem veilig weg moet brengen? op de 1 ste verdieping ga ik altijd dood? iemand tips ? bv waar hij zich ergens bevind, of ik hem erna met de auto nog moet wegvoeren enzo? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Orange-grove Geplaatst: 11 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2004 Ik zit nu bij dei missie met sweet, dat hij in een motel is en dat de fbi binnenvalt en dat je hem veilig weg moet brengen? op de 1 ste verdieping ga ik altijd dood? iemand tips ? bv waar hij zich ergens bevind, of ik hem erna met de auto nog moet wegvoeren enzo? Hoe heet die missie? zo kan ik je niet helpen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 11 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2004 Ik zit nu bij dei missie met sweet, dat hij in een motel is en dat de fbi binnenvalt en dat je hem veilig weg moet brengen? op de 1 ste verdieping ga ik altijd dood? iemand tips ? bv waar hij zich ergens bevind, of ik hem erna met de auto nog moet wegvoeren enzo? Reuniting the Families. Je komt Sweet vanzelf tegen in een kamer aan je rechter hand (dat is op de eerste verdieping). De gang maakt 2x een hoek naar links. Bij de 2e keer heb je een soort hal met een trap, daar boven ligt een armor. Als je Sweet gevonden hebt zit je bij hem in de auto en moet je achtervolgers van je af schieten. hier kun je meer over deze missie vinden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lepertum Geplaatst: 11 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2004 Als je laag bij healt bent ga dan terug en haal een paar sodas uit de automaat (kost 1$) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nickdezot Geplaatst: 11 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 november 2004 ok thx eigenlijk was het een makkie! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.