Jump to content

IPB 1.3.1. Final Skin installatie probleem

Recommended Posts

Geplaatst:

Beste,

Ik maak gebruik van IPB 1.3.1. die ik legaal gedownload heb van Invision Nederland.

Ik wil graag PopOrange Skin installeren. Ik heb het gedownload van InvisionIze.

Ik heb een FAQ van hun gelezen dat ik de .tar file (set-poporange.tar) in mijn Archive_in moet uploaden, en dan CHModden naar 777.

Dat heb ik gedaan, maar als ik naar mijn 'Import Skin Files' ga in mijn AdminCP, dan zie ik helemaal niks om te importen, dus geen Poporange.

Ik heb een tutorial gelezen op het GTAForum dat ik deze bestanden moet CHmodden:

- archive_in --> 777

- archive_out --> 777

- uploads --> 777

- conf_global.php --> 666

Ik heb dit allemaal gedaan en de .tar file ook in Archive in geprobeerd te CHmodden naar 777, maar dan plotseling verdwijnt de .tar file.

Ik probeer dus de .tar file te CHmodden (Met FileZilla) naar 777 en dan als ik op OK heb gedrukt verdwijnt de .tar file. :N:-(

Kan iemand me helpen?

Ik heb zelfs geprobeerd IPB 1.3 opnieuw te installeren, en ook heb ik geprobeerd de Skin niet te chmodden naar 777.

Groeten,

Gangsta.

Geplaatst:

Het probleem is ookal upload ik hem eerst naar archive_in zonder te CHmodden, en dan als ik naar mijn Skin Import ga zie ik hem niet.

Dan kan ik hem dus niet installen en daarna CHmodden.

Geplaatst:

Dat probleem had ik ook ik gebruikt Freehostia helaas ben ik er nog niet achter hoe ik het moet oplossen. Als ik jou was zou ik een andere Host nemen (Geldt alleen als je Freehostia.com gebruikt)!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...