44192_1485553188 Geplaatst: 25 november 2006 Rapport Geplaatst: 25 november 2006 Ik heb de spaceeinstein's All In Mod geïnstalleerd alleen, ik weet dat het dom is, heb ik geen backup van de bestanden gemaakt. Kan iemand de bestanden uploaden of is er nog een andere manier? Reageren
Velaro Geplaatst: 25 november 2006 Rapport Geplaatst: 25 november 2006 Ik heb de spaceeinstein's All In Mod geïnstalleerd alleen, ik weet dat het dom is, heb ik geen backup van de bestanden gemaakt.Kan iemand de bestanden uploaden of is er nog een andere manier? Je kan gewoon herinstalleren, en je hebt alle bestanden terug. Dan gaan alle gemodde bestanden verloren, want die worden dan vervangen door de originele. Reageren
GTA_XP Geplaatst: 25 november 2006 Rapport Geplaatst: 25 november 2006 Ik heb de spaceeinstein's All In Mod geïnstalleerd alleen, ik weet dat het dom is, heb ik geen backup van de bestanden gemaakt.Kan iemand de bestanden uploaden of is er nog een andere manier? Waarom wil je geen spaceeinstein's all in omd verwijderen? Die is supergaaf! Reageren
44192_1485553188 Geplaatst: 25 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2006 Ik heb de spaceeinstein's All In Mod geïnstalleerd alleen, ik weet dat het dom is, heb ik geen backup van de bestanden gemaakt. Kan iemand de bestanden uploaden of is er nog een andere manier? Waarom wil je geen spaceeinstein's all in omd verwijderen? Die is supergaaf! Ik snap het niet ondanks de readme. :$ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.