Jump to content

Naar het 2e eiland voor hij open is

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

hier gevonden:

http://boards.gamefaqs.com/gfaqs/genmessag...;topic=31799466

Om het te doen heb je een springende taxi nodig. Deze functie kun je unlocken door een bepaald aantal ( 50 of 100 ofzo ) passagiers te vervoeren in de taxi missies.

Neem een taxi (geen 'cabbie' maar zo'n vierkante)

Ga naar het oostelijke deel van starfish island. Kijk naar het huis dat net ten noorden van het hek staat (niet het huis van Diaz(uit VC), maar die er tegenover). Er staat een PCJ600 naast geparkeerd, die heb je niet nodig, alleen om aan te geven om welk huis het gaat.

Rijd achterom, en langs de kant van het huis dat naar het water staat.

Je moet zover mogelijk van de brug beginnen als mogelijk is, je rijd richting de brug en springt met de taxi voordat je de boom schampt die naast het huis staat. Als je genoeg snelheid hebt, spring je op de brug, achter het hek. Het vereist wat oefenen om precies de goede hoek te vinden zodat je erover springt en de boom niet raakt.

Ik heb het gebprobeerd met een taxi, maar dat is echt moeilijk.

Het schijnt makkelijker te zijn met een cabbie, ga ik nu proberen

Hier nog een filmpje van iemand die het gelukt is met een cabbie

http://www.myimage.us/view_image/f9e9e026/...landviataxi.gif

Bewerkt: door Puke
Geplaatst:

Hmm wel handig voor de mensen die geen gedult hebben :D

maar ik snap er echt het niet niet van :ch:

wacht nou maar gewoon tot die brug open voor je gaat :duh:

Geplaatst:

Handig voor de mensen die Vice City nooit hebben gespeeld. Ik had Vice City al gespeeld dus zo erg wilde ik niet naar het tweede eiland. Enkel voor de red balloons en de helicopters.

Geplaatst:

Ik had 2 vraagjes ....

Ten eerste wat is een cabbie en ten tweede hoe maak je die plaatje die op een soort clip lijkt ???

Geplaatst: (bewerkt)
Ik had 2 vraagjes ....

Ten eerste wat is een cabbie en ten tweede hoe maak je die plaatje die op een soort clip lijkt ???

Een Cabbie is een Taxi en wel deze. Verwar hem niet met deze Taxi want dit is weer een heel ander model. Over je tweede vraag, filmpjes in VCS kunnen alleen gemaakt worden met de Cheatdevice en Devhook. Hiervoor zul je wel eerst de benodigde Firmwire bezitten wat in dit geval Firmwire 1.5 is. De 'clipjes' zijn niet veel meer dan wat plaatjes die achter elkaar worden geplakt zodat er een filmpje ontstaat. Indien je aan het filmen bent zal VCS dan ook een stuk slomer draaien. Meer informatie over de Cheatdevice vind je hier.

Bewerkt: door Advancegta
Geplaatst:
Ja. Dat is schadelijk. Daarom doe ik er ook niet aan.

Boris H.

Beetje overdrijven is ook een kunst.

Het is een beetje schadelijk, je psp word er in iig niet beter op.

Ontopic: Heel handig, maar als je dan op het 2e eiland bent, krijg je dan ook sterren of niet?

Geplaatst:

Nee je zult geen sterren krijgen aangezien ze er totaal geen reden voor hebben. In San Andreas was de reden dat Tenpenny graag wilde dat je in Los Santos bleef en als je dat niet zou doen dat dat een grote fout zou worden. Opzich een goede smoes aangezien San Andreas zo groot is dat het nogal moeilijk is om te vertellen dat alle bruggen kapot zijn en al zouden ze dat zijn kan je alsnog naar de overkant zwemmen (In San Andreas waren golven nog niet aanwezig). In VCS is er echter geen enkele reden waardoor je een Wanted level zou krijgen, Rockstar had waarschijnlijk ook helemaal niet verwacht dat dit ontdekt zou worden.

Geplaatst:

Oke, maar je word niet echt tegengehouden door de golfen. Er is gewoon een ontzichtbare muur die je tegenhoud, maarja, smoesje is natuurlijk de golven :bonk:;)

• 2 weken later...
Geplaatst:

Zonde van je tijd :puh:

Je kan gewoon die code gebruiken(Auto hop)

En dan kan je auto hoppen naar die brug ik heb het al geprobeerd

ZONDER cabbie/Taxi...

En ik heb daar dankzij jouw en mij :*D

Een building gestolen en ben met helicopter gekomen...

PS:Na welke missie gaat die poort open dan??? :schater:

Geplaatst:

Na de missie 'From Zero To Hero' van Lance (Je broer) kun en moet je zelfs naar "Vice Island". In deze missie steel je een drugs transport tussen 'The Mendez Brothers' en 'Martinez'.

Geplaatst:

Na de missie 'From Zero To Hero' van Lance (Je broer) kun en moet je zelfs naar "Vice Island". In deze missie steel je een drugs transport tussen 'The Mendez Brothers' en 'Martinez'.

Dan moet ik nog twee missies :schater:

Maarja ka ook via deze truuk komen in vice city want eerst wil ik alle balonen ^_^

(Verdraaide balonen)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...