Pennywise The Clown Geplaatst: 25 november 2006 Rapport Geplaatst: 25 november 2006 "Ik heb niks kunnen vinden in de zoekfunctie..." Ik vroeg me af of de img-tool ook vor GTA III bruikbaar is. Zo niet, hoe kan ik dan het beste mijn car mods installeren in gta3. mvg, PTC Reageren
HerrieM Geplaatst: 25 november 2006 Rapport Geplaatst: 25 november 2006 Ja hoor. Ook voor GTAIII is er een Img Tool. Hier is bijvoorbeeld Img Tool 1.3 voor GTA III te downloaden. Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 25 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2006 (bewerkt) Edit: hij doet ut niet... Ken je misschien nog een site. (waar je niet hoeft te betalen om in te loggen) Bewerkt: 25 november 2006 door Pennywise-The-Clown Reageren
HerrieM Geplaatst: 25 november 2006 Rapport Geplaatst: 25 november 2006 Hier is een directe download link. Reageren
Typhoon Geplaatst: 25 november 2006 Rapport Geplaatst: 25 november 2006 Ken je misschien nog een site. (waar je niet hoeft te betalen om in te loggen) Je hoeft niet IMG-Tool 1.3 te gebruiken hoor, je kan gewoon IMG-Tool 2.0 gebruiken, deze kan je voor GTA III, VC en SA gebruiken. Het is dus niet nodig om de oudere versie te downloaden. IMG-Tool 2.0 kan je hier downloaden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.