Smooth Geplaatst: 12 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2004 Als je even terrugzoekt staat hier al een topic over met een zeer goede beschrijving van mijn eigen persoon. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sjakie187 Geplaatst: 12 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2004 Autorijsschool moet je ook gedaan hebben voordat je verder kunt. Dan krijg je missies bij je garage en daarna wordt je een keer gebeld. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sgt.ugly Geplaatst: 12 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2004 Dit is gewoon niet te doen. Waardeloos klote gedoe met een vliegtuigje dat niet te besturen is.... eerst al die moeite met die missie daarvoor met dat machinegeweer en dan krijg je dit. Wat een teringzooi zeg..... en dan die opschepper die zegt dat hij het na 5 keer voor elkaar had....... Dat ding vliegt nog beroerder dan een El-Al boeing die twee motoren mist! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juliuzz Geplaatst: 13 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2004 Dit is gewoon niet te doen. Waardeloos klote gedoe met een vliegtuigje dat niet te besturen is.... eerst al die moeite met die missie daarvoor met dat machinegeweer en dan krijg je dit. Wat een teringzooi zeg..... en dan die opschepper die zegt dat hij het na 5 keer voor elkaar had....... Dat ding vliegt nog beroerder dan een El-Al boeing die twee motoren mist! Ik had Suplie Lines in 3 keer gehaald :blink: En ik zou die ook nog vaker kunnen halen, terwijl air raid meer geluk was... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
El Lapino Geplaatst: 13 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2004 die vliegtuigjes uit de lucht halen is gewoon een kwestie van niet overhaast te werk gaan. je ziet een vliegtuigje, je mikt ietsje ervoor, en pas dan begin je te schieten... en supply lines... ik zet men vliegtuigje op vaste bodem en schiet er dan op los, de auto's vligen toch meteen in de lucht, met een fiets/bike iets meer geduld nodig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Decepticon Geplaatst: 19 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2004 Oef heb hem gehaald maar het was nie makkelijk. Ik heb eerst die eerste van gehaald en direct doorgevlogen (straat van die eerste van volgen) en zo de tweede gepakt , toen die moto en zo verder naar die verre moto ( de moeilijkste ) en dan de laatste van. Tips over de controle kan ik niet geven want daar heb ik nog altijd moeite mee greetz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RubyNL Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 (bewerkt) Hey hij lukt mij ook niet maar volgens mij doe ik gewoon iets fout ik kan namelijk nie eens normaal een bocht maken en m'n vliegtuig valt steeds naar benee, dus mijn vraag is welke toetsen moet je gebruiken om het vliegtuig te besturen zo kan ik er maar 1 neerschieten, want soms gaan die couriers sneller dan mij :wacko: :wacko: :wacko: het schieten lukt trouwens ook voor geen meter (ik moet eerst landen enzo) :embarassed: Bewerkt: 28 juni 2005 door RubyNL Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.