Jump to content

Verdwenen auto's

Recommended Posts

Geplaatst:

Vice City vind ik een groot minpunt hebben, nl. dat als een auto de bocht omgaat, dat hij dan heel vaak ineens weg is.

Of dat er een auto naar je toe komt rijden, jij kijkt even om, kijkt weer voor je uit en die auto's is weg.

Is dit ook zo in San Andreas?

Geplaatst:

Nee, in San Andreas hebben ze dit probleem geprobeerd op te lossen, en dat is goed gelukt, het gebeurd nu zelden meer dat een auto weg is als je even een andere kant opkijkt.

Dus daar hoef je in SA niet meer bang voor te zijn! ;)

Geplaatst:
Nee, in San Andreas hebben ze dit probleem geprobeerd op te lossen, en dat is goed gelukt, het gebeurd nu zelden meer dat een auto weg is als je even een andere kant opkijkt.

Dus daar hoef je in SA niet meer bang voor te zijn! ;)

OK, bedankt :D

Geplaatst:

Maar soms heb ik wel juist het tegenovergestelde. Dan sta ik met m'n rug toe naar een dood lopende weg, en dan als ik om kijk staan er opeens 3 auto's die uit het niets zijn ontstaan. Het is niet zo irritant, maar eerder onrealistisch, want auto's komen niet zo maar uit het niets opdagen. Maar dat van als een auto om de hoek is en dan verdwijnt heb ik eigenlijk niet. Tenminste, ik merk het niet, nooit eigenlijk zo op gelet.

Geplaatst:
Het is ook niet bij san andreas dat ze om de hoek verdwijnen, maar bij vice city.

Nee, hè hè, dat wist ik ook al. Ik wilde alleen maar duidelijk maken dat ik dat probleem in SA niet ervaar.

Geplaatst:
Maar soms heb ik wel juist het tegenovergestelde. Dan sta ik met m'n rug toe naar een dood lopende weg, en dan als ik om kijk staan er opeens 3 auto's die uit het niets zijn ontstaan. Het is niet zo irritant, maar eerder onrealistisch, want auto's komen niet zo maar uit het niets opdagen. Maar dat van als een auto om de hoek is en dan verdwijnt heb ik eigenlijk niet. Tenminste, ik merk het niet, nooit eigenlijk zo op gelet.

Ja, dat heb ik ook vaak. Sta ik vast in een opstoppen voor een kruispunt, komen uit een doodlopende straat 10 auto's, terwijl er in die straat maar 5 huizen staan. Waar ik vooral last van heb, is dat op de snelweg, natuurlijk als je net aan het scheuren bent, zomaar auto's voor je neus opduiken. En natuurlijk zijn dat altijd van die tractors. Of auto's die stoppen omdat ze een motorrijder hebben aangereden :bonk:

Geplaatst:

Ik moet even iets meedelen, ik heb vice city op de xbox, en de auto's blijven bij mij gewoon heel lang op hun plek, en zijn om de hoek niet verdwenen, sterker nog, als ik een kwartier later terug kom na een achtergelate auto, staat hij er nog!

Geplaatst:

Ja, grafisch en qua gameplay en nog veel meer punten in San Andreas enorm verbeterd als je naar de vorige 2 GTA's kijkt. Dus als je hem nog niet hebt, KOPEN!!

Geplaatst:

als je in SA op de snelweg even achteer je kijkt paar sec en daarna voor je zit er een een auto voor je ineens ook als er niets voor je is

Geplaatst:
als je in SA op de snelweg even achteer je kijkt paar sec en daarna voor je zit er een een auto voor je ineens ook als er niets voor je is

Dit is een welbekend probleem... Maar dat is niet alleen als je achterom kijkt, dit is gewoon altijd. Dus ook als je gewoon aan het racen bent op de snelweg kan er ineens een auto verschijnen.

Geplaatst:
Vice City vind ik een groot minpunt hebben, nl. dat als een auto de bocht omgaat, dat hij dan heel vaak ineens weg is.

Of dat er een auto naar je toe komt rijden, jij kijkt even om, kijkt weer voor je uit en die auto's is weg.

Is dit ook zo in San Andreas?

Dit is één van de redenen waarom ik GTA Vice City niet echt leuk vind. Je ziet een auto aankomen, je kijkt even achter je en kijkt terug en PATS! verdwenen! Ik vind dat Vice City op sommige momenten echt dood kan zijn, dat er amper peds te bespeuren zijn en helemaal geen auto's. Je eigen achtergelaten auto kan lang blijven staan maar voorbijrijdende auto's verdwijnen even snel als ze komen. Gelukkig is dit niet het geval in GTA San Andreas.

Ik moet even iets meedelen, ik heb vice city op de xbox, en de auto's blijven bij mij gewoon heel lang op hun plek, en zijn om de hoek niet verdwenen, sterker nog, als ik een kwartier later terug kom na een achtergelate auto, staat hij er nog!

Wel ja, dit is in elke versie zo denk ik. Als ik een eigen auto ergens achterlaat midden op de weg, dan staat hij er na een tijd nog steeds. Maar auto's die komen aanrijden verwijnen in het niets als je even wegkijkt. En dat vind ik irritant. Als je een mooie wagen ziet en je kijkt even weg, dan sta je daar...

Geplaatst:

En weet je wat ook zo nep is: Loop je eerst uren, dagen, weken te zoeken naar (bijvoorbeeld) een Slamvan, je vind 'm echt nooit je bent weken bezig, en dan rijdt er opeens eentje voorbij en de komende 5 minuten zie je zo ongeveer alleen maar Slamvans rijden :Y:{ . (beetje overdreven misschien..)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...