Jump to content

Verdwenen auto's

Recommended Posts

Geplaatst:
als je in SA op de snelweg even achteer je kijkt paar sec en daarna voor je zit er een een auto voor je ineens ook als er niets voor je is

In alle GTA III, VC en SA spawnen de auto's als ware, ze vallen zo uit de lucht, speel maar eens de missie Guardian Angels, hier hoor je duidelijk dat de Voodoo's en de busjes neervallen. In SA spawnen ze ook nog steeds, in Vice City was het erger zoals al eerder uitgelegd. (auto's verdwijnen als je omkijkt)

Dit is een welbekend probleem... Maar dat is niet alleen als je achterom kijkt, dit is gewoon altijd. Dus ook als je gewoon aan het racen bent op de snelweg kan er ineens een auto verschijnen.

Nou ik zal het niet meteen een probleem noemen maar dit soort dingen moeten altijd nog verbeterd worden, in GTA IV zal dit waarschijnlijk nog beter zijn.

En weet je wat ook zo nep is: Loop je eerst uren, dagen, weken te zoeken naar (bijvoorbeeld) een Slamvan, je vind 'm echt nooit je bent weken bezig, en dan rijdt er opeens eentje voorbij en de komende 5 minuten zie je zo ongeveer alleen maar Slamvans rijden :Y:{ . (beetje overdreven misschien..)

Dit is inderdaad wat raar, en dit komt ook heel erg vaak voor. Dit ligt er allemaal aan hoe de voertuigen spawnen. Volgens mij is dit voorval in GTA Vice City Stories verbeterd.

Geplaatst:

pf dat in sa die auto's zooo snel rijden dat ze gewoon letterlik en figuurlijk in je auto rijden dat ze vast zitten dat vind ik echt een minppunt aan SA

Geplaatst:
pf dat in sa die auto's zooo snel rijden dat ze gewoon letterlik en figuurlijk in je auto rijden dat ze vast zitten dat vind ik echt een minppunt aan SA

ja idd heb ik ook maar ook als je "gewoon" rijd op de snel weg rijden de andere autos ook gewoon ga je op volle snelheid dan gaand e andree autos nét iets langzamer en heb je nitro gaan sommige ook nog even snel dus dat is ook een minpunt vin ik

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...