DenkaanHenk Geplaatst: 25 november 2006 Rapport Geplaatst: 25 november 2006 Hey jongens ik ben bezig met de missie van Umberto Robina genaamd Balls. Ik stap dan de auto in tegen over het huis van Umberto de 2 mannen van Umberto stappen in en dan moeten de 2 mannen Drive By's doen op groepjes Cholos dat lukt allemaal wel maar het lukt me niet om die auto's met die Cholos erin te laten ontploffen en die Cholos daarin te killen. Kijk 1 of 2 auto's lukken wel maar die derde erbij niet meer en ik kom geen auto's in die missie tegen met 4 deuren maar alleen maar met 2 deuren. Kan iemand mij mischien helpen ? Reageren
Pietje II Geplaatst: 25 november 2006 Rapport Geplaatst: 25 november 2006 In de missie 'Balls' van Umberto Robina vertelt Umberto tegen Vic dat hij wat problemen heeft met Jerry Martinez. Je moet een stel Cholo gangsters een lesje leren, want ze zetten heel Little Havana op stelten waar Umberto uiteraard niet erg blij mee is. Wanneer je weer de controle krijgt over Victor moet je een vierpersoonsvoertuig regelen. Tegenover Umberto's huis staat een Admiral, deze is zeer geschikt voor deze missie, en ook nog eens vierpersoons. Laat de Cubanen instappen, en rijd naar de Cholos toe voordat de 'Havoc bar' (balkje dat aangeeft hoeveel er door de Cholos verwoest is) vol is. Blijf zelf zo lang mogelijk in de auto zitten, en laat de Cubanen in jouw auto het schietwerk doen. Uiteraard kun je zelf ook een handje meehelpen als je een machine gun (zoals een Micro-MP5) in bezit hebt. Mocht het toch nodig zijn om uit te moeten stappen, dan lijkt het me handig om een volle health en body armor te bezitten. Ik denk dat het probleem bij jou was Denkaanhenk, dat je te weinig Cubanen mee kon nemen. Met een vierpersoonswagen moet dit echt te doen zijn. Wanneer je in ieder geval alle Cholos vermoord hebt verschijnt er in beeld: 'Mission Passed!' Ik wens je veel succes verder! Reageren
eagle^ Geplaatst: 25 november 2006 Rapport Geplaatst: 25 november 2006 dat klopt niet, want hij geeft bij het begin van de missie automatisch aan dat je een 4-persoonsauto nodig hebt volgensmij Reageren
Pietje II Geplaatst: 25 november 2006 Rapport Geplaatst: 25 november 2006 dat klopt niet, want hij geeft bij het begin van de missie automatisch aan dat je een 4-persoonsauto nodig hebt volgensmij Ik heb toch ook niet het tegendeel beweerd? En Denkaanhenk toch ook niet? Wat bedoel je precies? Ik heb verteld dat je een vierpersoonsvoertuig nodig hebt, en de Admiral die tegenover Umberto's huis geparkeerd staat is een uitstekende keus voor deze missie. Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 26 november 2006 Rapport Geplaatst: 26 november 2006 dat klopt niet, want hij geeft bij het begin van de missie automatisch aan dat je een 4-persoonsauto nodig hebt volgensmij Ja, dat klopt, die kan je aan de overkant vinden zoals Pietje II al zei, of je zoek dan verder naar een andere 4-deurs. Je zoek een sedan en je parkeert in de marker en je kan de missie voortzetten... Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 26 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 november 2006 Pietje II ik heb hem al gehaald bedankt. Ik ben nu ondertussen al op het tweede eiland. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.