nick14 Geplaatst: 25 november 2006 Rapport Geplaatst: 25 november 2006 Heyz, ik heb een vraagje, ik heb alle stukken land veroverd, en ik heb nu nog een heeel klein stukje dat paars is, maar er lopen geen luitjes rond omdat daar een appartement staat, hoe kan dat? Groeten Nick >>> Door Dutchy3010: Verplaatst naar General.<<< Reageren
Preddy Geplaatst: 25 november 2006 Rapport Geplaatst: 25 november 2006 (bewerkt) Er zijn in principe 2 mogelijkheden van jou probleem: De eerste is dat je geen glitch hebt gehad, je gewoon het normale aantal stukken land hebt om te veroveren. De tweede is dat je de Territory-glitch hebt gehad, waar je tever buiten het speelveld bent gevlogen en derhalve een x-aantal meer stukken land hebt om te veroveren. In beide gevallen kan het dus voorkomen dat een gebied zo klein is dat het lijkt alsof er nooit een gangmember spawned, laat staan een groep gangmembers om de gangwar te starten. Dit lijkt mij te komen doordat peds nogal willekeurig geplaatst worden, dus hoe kleiner het gebied hoe kleiner de kans dat er gangmembers gespawned worden. Maar vrees niet! Ook al is het gebied zo klein, gangmembers spawnen er wel. En als het er niet in het gebied is, dan er wel naast, mits niet tever weg. Het enige wat jij moet doen is rondlopen, hele tijd rondom het gebied. Ja, het is saai, maar op den duur zal er ongetwijfeld een groepje gangmembers spawnen om de gangwar te triggeren. Helaas is het de enige manier om dat stukje land te pakken te krijgen. Veel succes Bewerkt: 25 november 2006 door Preddy Reageren
Thundercover Geplaatst: 25 november 2006 Rapport Geplaatst: 25 november 2006 (bewerkt) Als er een neutraal gebied naast ligt, kan het zijn dat daar wel mensen van die gang lopen. Dan moet je op ze schieten (niet dood) en dan rustig naar het paarse gebied lopen. Als het goed is komen ze je achterna en kan je ze dan doodschieten, waardoor er een gangwar komt. - Kijk ook welke mensen in auto's zitten, vaak zijn dat ook gangleden. - Soms lopen gangleden ook vlak buiten het gebied. Succes Bewerkt: 25 november 2006 door thundercover Reageren
nick14 Geplaatst: 25 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2006 yeah thanx, ik zal het proberen... Nick Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.