Jump to content

Help heb 37 % save game of 35 nodig!

karamanci

Recommended Posts

Hallo allemaal ik moest me memo stick formateren daarom moet ik helem aal opnieuw beginen :(

heb geen zin in mar ik was bij 35 % ofzo en ik vraaag aan julie of julie dat kunnen uploaded dan kan ik hem downloaden

Mijn GTA VCS is EUR versie dus de savegame moet EUR versie zijn :D:cya:

Delen op andere websites

Hallo allemaal ik moest me memo stick formateren daarom moet ik helem aal opnieuw beginen :(

heb geen zin in mar ik was bij 35 % ofzo en ik vraaag aan julie of julie dat kunnen uploaded dan kan ik hem downloaden

Mijn GTA VCS is EUR versie dus de savegame moet EUR versie zijn :D:cya:

Wij kunnen niet precies weten hoever je bent, je kan bijvoorbeeld een paar procenten hebben verdiend door Red Balloons maar je kan diezelfde procenten net zo goed hebben kunnen krijgen door een andere willekeurige zijmissie te doen. Ik raad je aan om eens in dit topic te kijken, hierin vind je alle Savegames die de storyline met zich mee brengt. De storyline is rond de 30% afgerond dus dan zul je deze Savegame moeten downloaden wil je het dichtst in de buurt komen waar jij je savegame bent verloren. Echter is het niet helemaal precies dus wellicht zul je wat dingen opnieuw moeten doen.

Delen op andere websites

Mag ik ook nog even snel een vraagje doen?

als je de 100% doet bv

en die bewaar je gewoon om soms nog even mee lol te trappen

maar je hebt ook een nieuwe save-game aan gemaakt voor weer even de lol van de missies

zal die nieuwe save game dan ook gelijk 100% zijn of begin je dan gewoon met 0%

en is dus de 100% alleen voor een eenmalig save game?????

bij voorbaat dank natuurlijk

Bewerkt: door Speciial_marc.5
Delen op andere websites

Dat is niet zo mooi voor, maar ik heb voor jouw de oplossing ervoor. Voordat velen hier 'Vice City Stories' hadden was ik al druk in de weer geweest met het makn van een topic voor de savegames, die kun je in dit subforum vinden onder de naam: 'GTA VCS : De Savegames'. Je kan daar een savegame aanklikken en die download je dan van mijn server, deze zit in een map ofwel een archive dat heet normaal ook wel .zip, maar die map plaats je dan simpel weg in de Pro Duo van de PSP (via een USB-kabel). En dan kun je weer verder gaan vanaf een punt waar je dichtbij was. Als je bijvoorbeeld het dichtsbij wilt komen moet je kiezen voor het meest onderste linkje oftewel de onderste savegame, want die is afgerond op precies 30%. Nou ik hoop dat je er veel plezier aan hebt, maar helaas moet je wel weer even een paar dingen behalen, maar het is beter dan opnieuw beginnen, niet waar? :engel:

Edit: En ja hoor, Advancegta heeft me weer even ingehaald. :duh:

Bewerkt: door SummerBase
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...